پرواز 5 پهپاد ناشناس بر فراز برج ایفل و سفارت آمریکا در پاریس

منابع امنیتی فرانسوی اعلام کردند که پنج فروند هواپیمای بدون خلبان دیشب بر فراز سفارت آمریکا و برج ایفل در پاریس ردیابی شد‌ه‌اند.

پرواز 5 پهپاد ناشناس بر فراز برج ایفل و سفارت آمریکا در پاریسبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع امنیتی اعلام کردند دست کم پنج هواپیمای بدون سرنشین دوشنبه شب بر فراز پاریس مشاهده شدند.

منابع امنیتی فرانسوی تأیید کردند پنج فروند هواپیمای بدون خلبان دیشب بر فراز پاریس ردیابی شده است. 

این منابع افزودند هواپیماهای نا‌شناس بدون خلبان دیروز بر فراز سفارت آمریکا و برج ایفل پرواز کردند.

منابع امنیتی و پلیس فرانسه روز سه شنبه اعلام کردند دست کم پنج هواپیمای بدون سرنشین دوشنبه شب در حال پرواز بر فراز برخی مناطق پاریس مشاهده شدند. 

منابع نزدیک به تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است، اعلام کردند این هواپیما‌ها از نیمه شب گذشته تا ساعت شش به وقت محلی (پنج به وقت گرینویچ) در حال پرواز بر فراز مناطق مختلف پاریس دیده شدند اما پلیس نتوانست افرادی که این هواپیما‌ها را هدایت می‌کردند، بازداشت کند. 

منبع یادشده افزود اولین هواپیمای بدون سرنشین نیمه شب گذشته نزدیک سفارت آمریکا دیده شد و هواپیماهای دیگر نیز بر فراز برج ایفل، هتل دزانوالید یا میدان کنکورد پرواز کردند. به گفته این منبع، شاید پرواز این هواپیما‌ها بر فراز مناطق مختلف پاریس اقدامی هماهنگ شده باشد اما در حال حاضر مسئولان پلیس چیز بیشتری در این باره نمی‌دانند. 

بخش‌های مختلف پلیس پاریس شب گذشته برای پیدا کردن افرادی که این هواپیما‌ها را هدایت می‌کردند، بسیج شدند اما تلاش آن‌ها به نتیجه نرسید. 

یک منبع دیگر که در جریان این ماجرا بود، اعلام کرد پلیس همه نیروهای خود را برای ردیابی و بازداشت خلبانان این هواپیما‌ها انجام داد اما اثری از آن‌ها پیدا نکرد. 

تحقیقات و بررسی‌ها درباره پرواز هواپیمای بدون سرنشین بر فراز سفارت آمریکا به بخش بازرسی حمل و نقل هوایی پلیس فرانسه محول شده است. پلیس قضایی شهر پاریس نیز مسئولیت بررسی درباره دیگر پرواز‌ها را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرواز ، هواپیما ، پاریس ، فرانسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار