پرواز برلين - تهران برقرار شد

پايتخت‌های ايران و آلمان با فرود نخستين پرواز شرکت هواپيمايی جرمانيا در باند فرودگاه امام‌ خمينی (ره) به هم متصل شد.

به‌ گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي شرکت فرودگاه‌هاي کشور؛ مقارن با ساعت دو و 40 دقيقه  بامداد سه شنبه نخستين پرواز مستقيم شرکت جرمانيا در مسير برلين- تهران در فرودگاه بين‌المللي امام‌خميني(ره) به زمين نشست. اين پرواز ساعت شش بعد از ظهر سوم اسفند از فرودگاه شونه‌فلد شهر برلين در مراسمي با حضور «علي ماجدي» سفير ايران در آلمان و مسئولان شرکت هواپيمايي «جرمانيا» انجام و به اين ترتيب پرواز در مسير تهران- برلين افتتاح شد.

سفير ايران در برلين با تاکيد بر افزايش شمار پروازهاي ميان دو کشور به علت توسعه روابط اقتصادي، لزوم پروازهاي بدون توقف ميان پايتخت دو کشور را خاطرنشان کرد. سفير ايران در برلين افزود: اين شرکت هواپيمايي دو پرواز هفتگي هم از شهر «دوسلدورف» آلمان به تهران و نيز يک پرواز از هامبورگ به مشهد و بالعکس خواهد داشت. 

نخستين پرواز شرکت هواپيمايي جرمانيا از مبدا دوسلدورف نيز نيمه شب دوم اسفند در فرودگاه امام(ره) به زمين نشست. 

نماينده شرکت هواپيمايي جرمانيا در ايران نيز گفت : شرکت گهرپارک پرنيان نماينده رسمي اين شرکت هواپيمايي جرمانيا در ايران است و تلاش خواهد کرد نقش مفيد و سودمندي در جهت اعتلاي صنعت هواپيمايي کشور داشته باشد. 

«جرمانيا» يکي از خطوط هوايي آلمان است که فعاليت خود را از سال 1979 آغاز کرده است. اين شرکت که در ابتدا تنها به کشورهاي اروپايي پرواز داشت، شبکه پرواز خود را تا شمال آفريقا و غرب آسيا گسترش داده است. اين شرکت هوايي در هفته دو پرواز از فرودگاه «شونه‌فلد» برلين به تهران خواهد داشت. 

قرار است پرواز در مسير هامبورگ - مشهد از دهم اسفند راه‌اندازي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرواز ، برلین ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار