شهرداری منطقه 3 خبر داد:

شست و شوی مکانیزه ماشین‌آلات حمل زباله در دو سالن مجزا

رییس خدمات شهری منطقه 3 گفت: سیستم شست و شوی مکانیزم ماشین‌آلات جمع‌آوری و حمل و زباله جهت خدمت رسانی به دست اندرکاران خدمات شهری در منطقه 3 تاسیس شد.

اردشیر آقابالایی رییس خدمات شهری منطقه 3 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تاسیس سیستم شست وشوی مکانیزم ماشین‌آلات جمع‌آوری و حمل و زباله در منطقه اظهار کرد: به منظور حفظ ظاهری خودروها، رفع‌آلودگی آنها و ترتیب شهروندان به قراردادن زباله در مخازن مکانیزه تمامی خودروها توسط مواد شوینده پاکسازی و با سیستم مکانیزه و دستگاه‌های کارواش فشار قوی شستشوی داده می‌شوند.

وی ادامه داد: این کارواش در دو قسمت ساخته شده است که یک سال مجزا مخصوص خودرو حمل زباله و کارگاه رنگ‌آمیزی به منظور رعایت بهداشت و سالنی دیگر جهت استفاده خودروهای عمرانی وجود دارد که با آب گرم تعبیه شده است این کارواش که شامل 16 دستگاه شستشوی مکانیزه است از ساعت 5 صبح تا 14بعد از ظهر روز شنبه تا پنجشنبه ویژه نواحی و جمعه ویژه خودروها و سطل زباله فضای سبز آماده خدمت رسانی به دست اندرکاران خدمات شهری منطقه است.

آقابالایی اضافه کرد: بر این کارواش کوره‌ای وجود دارد که می‌تواند سریعا آب خروجی را گرم کند تا چربی‌ها روی سطوح به خوبی پاک شود همچنین این کارواش مجهز به سیستم کفپاش و دولاین خروجی آب و سیستم آب سرد و گرم است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار