شناسایی سه هزار معلول توسط بهزیستی در شهرستان ملارد

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی شهرستان ملارد از شناسایی سه هزار معلول توسط اداره بهزیستی در شهرستان ملارد خبرداد.

مجتبی شاه قلیان، معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اشاره به ضرورت توسعه و گسترش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در عرصه بهزیستی شهرستان ملارد اظهار کرد: حوزه بهزیستی از نهادها و مجموعه‌های حائز اهمیتی محسوب می‌شود که در کاهش آسیب‌های وارده به اقشار نیازمند و تحت پوشش اثرگذار است و طبق گزارشات دریافتی از بهزیستی ملارد، قریب به 3 هزار معلول در شهرستان ملارد، مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: بصورت طبیعی باید 3 درصد از جمعیت جامعه تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گیرد که با توجه به جمعیت 400 هزار نفری شهرستان ملارد، امید آن داریم 9 هزار نفر دیگر تحت پوشش و شناسایی قرار گیرند که در صورت تحقق شاخص 3 درصدی افراد تحت پوشش عملیاتی می‌شود.

شاه قلیان در پایان تصریح کرد: البته شهرها و مناطقی دیگر نیز در کشور وجود دارد که سقف 3 درصدی جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی در آن محقق نشده اما بنا و تلاش ما به این است تا زیرساخت های لازم برای رسیدن به شاخص و مبنای 3 درصدی تامین شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، ملارد ، معلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار