کرمان؛

حکم قصاص برای قاتلان قتل های اخیر در جیرفت

رییس کل دادگستری استان کرمان از صدور حکم قصاص محل وقوع جرم و در ملاء عام برای قاتلان قتل های خواهران دوقلو ودختر جوان در شهرستان جیرفت در کمتر ازیک ماه خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی یدالله موحد در حاشیه جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان که بصورت ویدئوکنفرانس درجیرفت برگزارشد،گفت: امیدواریم اقدامات قاطع دستگاه قضایی عبرتی برای سایرین باشد.
نماینده عالی دستگاه قضایی دراستان کرمان گفت:دربهمن ماه سال جاری دوفقره جنایت هولناک درشهرستان جیرفت رخ داد و این جنایت موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شریف این شهرستان شد.
وی ادامه داد :یکی از این دوفقره جنایت مربوط به قتل فجیع دختری دانش آموز بنام زهرا سلیمانی بود که فقط هفده سال سن داشت و پس ازبازگشت ازمدرسه درمنزل پدری اش توسط فردی با ضربات متعدد چاقو بقتل رسید.
موحد اضافه کرد:قتل دیگر مربوط به خوهران دوقلو بود که هردو دانش آموز ویک روز صبح درحالی که مسیر منزل به سمت مدرسه را طی می نمودند؛ توسط راننده یک دستگاه وانت پیکان با برنامه ریزی و طراحی قبلی و با سرعت بالا عمداً خودرو را به سمت آنان هدایت وپس از برخورد شدیدو صدمات جدی که به آنان وارد شد،هردو مصدوم جان باختند.
این مقام ارشد قضایی استان افزود: این جنایات دهشتناک که منتهی به قتل عمد سه دانش آموز دختر درفاصله زمانی کمتر ازیک هفته واکنش عمومی را در پی داشته است و مطالبه عمومی، سرعت وقاطعیت در رسیدگی واقدامات انتظامی وقضایی برای بازگشت احساس امنیت درجامعه مطرح شود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: باتلاش شبانه روزی بازپرس، این دوپرونده سریعا به دادگاه ارسال وشعبه دوم دادگاه کیفری استان بطور فوق العاده وطبق موازین قانونی دادرسی، و محاکمات را کمتر از یک ماه انجام و حکم شرعی و قانونی قصاص علنی در محل وقوع جنایت را برای هر دو قاتل صادر شد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: حکم ، قصاص ، قاتلان ، جیرفت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.