گران‌فروشی عمده‌ترين تخلفات صنفی در خراسان رضوی

در راستاي اجراي طرح تنظيم بازارو در آستانه خريدهاي نوروزي رئيس اداره بازرسي و نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي گفت: طي بازرسي ها و بررسي هاي صورت گرفته، گران‌فروشي با 14 هزار و 59 مورد رتبه نخست تخلفات صنفي در استان را به خود اختصاص داده است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، باخرد با بيان اينکه تمرکز واحدهاي صنفي و غيرصنفي در يک منطقه موجبات افزايش ميزان تخلف را فراهم مي‌آورد، افزود: پس از گران‌فروشي عناويني نظير درج نکردن قيمت با 9 هزار و 796 مورد، عدم صدور صورت‌حساب با 2هزار و 141 مورد، تقلب و کم‌فروشي با 970 مورد، عرضه و فروش کالاهاي غير مجاز با 793 مورد و حراج غير قانوني  791 مورد از تخلف ها را به خود اختصاص داده‌اند .

وي تعداد بازرسي‌هاي انجام شده در حوزه نان در استان را 44 هزار و 545 مورد اعلام کرد و گفت: حدود 24 هزار مورد بازرسي از واحدهاي نانوايي تنها در مشهد انجام شده که دو هزار و 468 مورد آن تخلف بوده است .

رئيس اداره بازرسي و نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي گفت: امسال طرح‌هاي نظارتي با تمرکز بر کالاها و خدمات مورد مصرف عموم از 10 اسفند تا 15 فروردين اجرا مي‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار