صعود ۱۶ تنیسور برتر به دور دوم جدول اصلی رقابت‌های بین‌المللی تنیس فیوچرز کیش

در پایان دومین روز جدول اصلی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کیش ، ۱۶ تنیسور برتر مشخص شدند.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در جریان برگزاری رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کیش تنیسورها با انجام ۱۰ دیدار دیگر بخش انفرادی به رقابت با یکدیگر پرداختند تا در نهایت نفرات صعود کننده به راند دوم بازی ها مشخص شود.

بر این اساس در پایان روز دوم ۴ تنیسور از فرانسه، ۲ بازیکن از هلند، اسلواکی و بلاروس و یک بازیکن از کشورهای ایرلند، نروژ، ایران، ایران، سوئیس، صربستان و کرواسی مجوز حضور در راند دوم بازی ها را بدست آوردند و در بخش ۲ نفره نیز زوج های مشترک از کشورهای صربستان – هلند ، بلاروس، ونزوئلا- هلند ، صربستان، هلند، فرانسه، ایران و ایرلند – اکراین با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله بعدی بازی ها شدند.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری می شود و این بار تنیسورها در زمین ها ی هارد کورت با حریفان خود روبرو می شوند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، فیوچرز ، تنیسور ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار