سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا دقایقی دیگر آغاز می شود

افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور ، تا دقایقی دیگر با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط جعفر فردی ،در تبریز آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  ستاد خبری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم تا دقایقی دیگر با تلاوت جعفر فردی ، نفر نخست سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز می شود و پس از آن دکتر جبارزاده ، استاندار آذربایجان شرقی به سخنرانی خواهد پرداخت.

براساس این گزارش ، پخش پیام تصویری مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی و اجرای برنامه توسط گروه تواشیح طارق از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه است.

این گزارش حاکیست ، خیر مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی ، سخنرانی آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی ، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ترتیب از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه است.

* تجلیل از پیشکسوتان و نفرات نخست ادوار مختلف مسابقات کشوری در دهه اول

براساس این گزارش ، مقرر است در مراسم افتتاحیه از نفرات نخست ادوار مختلف مسابقات کشوری در دهه اول برگزاری مسابقات تقدیر و تجلیل شود.

* رونمایی از تمبر یادبود مسابقات

رونمایی از تمبر یادبود سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پایان بخش مراسم افتتاحیه این دوره خواهد بود.

گفتنی است ، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 11 اسفندماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار می شود.

با حضور 470 نفر از نخبگان قرآنی کشور در تبریز برگزار می شود، اظهارداشت : مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات صبح روز چهارشنبه 6 اسفندماه، با پیام یکی از مراجع عظام تقلید در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود که در تلاش هستیم، یکی از مسئولان مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم حضور پیدا کنند.
وی از برگزاری محافل قرآنی خبر داد و عنوان کرد: تاکنون بیش از 120 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری برگزار شده است و از دوم اسفندماه نیز این محافل با حضور استاد احمد شهات احمد السید ، قاری برجسته مصری در سطح استان آذربایجان شرقی به مدت 10 روز برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: نمایشگاه عملکرد موسسات قرآنی و امور قرآنی استان نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات با 46 غرفه برپا می شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، قرآن ، تلاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار