مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: باید سهم از دست رفته خود را در بازار عراق بدست آوریم/ صادرات 50 درصدی محصولات صنایع پایین دستی به عراق ، قيمت نفت در حال تثبيت شدن در حدود بشکه‌ای 60 دلار است ، تولید 12هزار تن حلال پارسی به ارزش 40 میلیون دلار در سال و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

باید سهم از دست رفته خود را در بازار عراق بدست آوریم/ صادرات 50 درصدی محصولات صنایع پایین دستی به عراق

باید سهم ازدست رفته خود را در بازار عراق بدست آوریم/ صادرات 50درصدی محصولات صنایع پایین دستی به عراق
رئیس دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی با تاکید بر اینکه باید سهم ازدست رفته خود را در بازار عراق بدست آوریم گفت: دلیل اصلی از دست دادن بازار ساختار تجاری ماست که متاسفانه از ریسک حضور در بازارهای ناشناخته فرار می‌کنیم.

آغاز مجدد بارش‌ها در نیمه غربی، شمالی و مرکزی کشور/ تهران، صاف تا قسمتی ابری و 6 درجه
امروز یک سامانه بارشی از سمت غرب کشور وارد شده که براساس آن امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه های البرز، بتدریج استان های واقع در مرکز تحت تاثیر این سامانه قرار می گیرد.

مراقبت از ساختمان‌ها از هدررفت میلیاردها ریال سرمایه جلوگیری می‌کند
آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مهندسی ساختمان از اهداف عالی مقررات ملی ساختمان فاصله دارد گفت: با مراقبت از ساختمان‌ها و اجرای صحیح قوانین می‌توانیم از میلیاردها ریال هدررفت سرمایه جلوگیری کنیم.

قيمت نفت در حال تثبيت شدن در حدود بشکه‌ای 60 دلار است

نماينده يکي از کشورهاي عربي خليج فارس در سازمان اوپک گفت: نشانه هايي از افزايش تقاضاي نفت در آسيا و ديگر مناطق جهان ديده مي‌شود.

خرید تضمینی محصولات معادل 14 هزار میلیارد تومان است
عضو کمیسیون کشاورزی گفت: در بودجه 94 برای محصولات کشاورزی علاوه بر خرید تضمینی معادل 14 هزار میلیارد تومان قیمت تضمینی ارائه شد که متاسافانه مورد استقبال قرار نگرفت و روال مثل سابق پیش می‌رود.

تقاضای موجود در بازار مطابق با انتظارها نیست/ جهش نسبی در اسفندماه
عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: تقاضا به صورت نسبی در بازار وجود دارد اما به هیچ وجه مطابق با انتظاری که از بازار داریم نبوده است.

تولید 12هزار تن حلال پارسی به ارزش 40 میلیون دلار در سال
ثمری با تاکید براینکه حلال پارسی سول تضمین کننده افزایش تولید گاز کشور است گفت: اگر قرار باشد در سال ١٤٠٤ ظرفیت فعلی تولید گاز به دو برابر برسد باید ١٢ هزار تن حلال پارسی سول در سال به ارزش ٤٠ میلیون دلار تولید شود.


تبادل 1636 مگاوات برق با کشورهای همسايه
مبادله‌هاي برون‌مرزي برق ايران با کشورهاي همسايه ديروز به 1636 مگاوات رسيد.

شیرین سازی گاز در کشور بومی سازی شد/ "پارسی سول" یک فناوری ملی
کاتوزیان گفت: تولید محلول آمینی به نام پارسی‌ سول به عنوان اولین فناوری بومی شیرین سازی گاز امروز برای نخستین بار در کشور رونمایی شد که می‌تواند در شیرین‌سازی گاز طبیعی کمک شایانی کند. این محلول موجب می‌شود تا گوگرد از گاز جدا شده و بتوان گاز را در شبکه سراسری منتقل کرد.

مسئول شورای تدوین مقررات ملی ساختمان گفت: در مبحث 2 بخش مراقبت و نگهداری فعالیت‌هایی آغاز شده که تا 15 ماه آینده با شرایط واقعی مورد نیاز کشور تطبیق می‌شود.




برچسب ها: عراق ، سامانه ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار