استقرار ۲۱۰۰ پایگاه و صندوق کمک های مردمی هلال احمر

معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از استقرار ۲۱۰۰ پایگاه و صندوق جمع آوری کمک های مردمی در قالب اجرای برنامه ملی فرشتگان رحمت، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حسن عبودی مزروعی معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: جمع‌آوری کمک های مردمی برای کمک به نیازمندان و خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست شناسایی شده در قالب برنامه ملی فرشتگان رحمت توسط ۷۰۰ پایگاه و ۱۴۰۰ صندوق در سراسر کشور انجام می شود.
وی گفت: به منظور دستگیری و حمایت مادی و معنوی از نیازمندان در آستانه سال نو، طی روزهای پنج شنبه و جمعه 7 و 8 اسفند ماه جاری، صندوق های جمع آوری کمک های مردمی در مزار شهدا، مسیر نمازگزاران و مصلاهای نماز جمعه استقرار می یابند.

عبودی ضمن دعوت از  مردم نوعدوست و خیر کشورمان برای مشارکت در این برنامه خداپسندانه ، خاطر نشان کرد:  مردم نیکوکار همچنین می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را برای کمک به چنین خانواده هایی ‌به شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند و یا می توانند به منظور اهدای کمکهای غیر نقدی نو شامل البسه، پتو، کیف، کفش، مواد غذایی تازه و سالم(بدون انقضای تاریخ مصرف)، مواد شوینده و بهداشتی به تمامی مراکز، شعب و خانه های داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اجرا ، صندوق ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار