ونگر به دنبال کندن پوست سر موناکو

آرسن ونگر سرمربی باشگاه آرسنال از انگیزه بسیار بالای تیمش برای شکست موناکو خبر داد.

ونگر به دنبال کندن پوست سر موناکوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در چارچوب رقابت‌های امشب لیگ قهرمانمان موناکو و آرسنال به مصاف هم می‌روند.

باشگاه آ‌رسنال که تاکنون به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست نیافته است و در سال‌های گذشته به غیر از قهرمانی در جام حذفی انگلیسی چیز دیگری در ویترین افتخارات خود ندارد، در این فصل با تکیه بر بازیکنان آماده‌اش مانند الکسیس سانچز، مسعوت اوزیل و الیور ژیرود به دنبال خلق شگفتی جدیدی است.

آرسن ونگر در این خصوص گفت: امروز بازی در لیگ قهرمانان بسیار دشوارتر از 10-15 سال گذشته است، چرا که  تیم های بیشتری و قوی‌تری حضور دارند و بیشتر آن‌ها در انگلیس هستند، اما به هر حال رقابت بر سر قهرمانی جام است و این اعتقاد ماست، ما هم اکنون از بازیکنان بسیار خوبی در تیم‌مان بهره‌مند هستیم که همگی متعهد هستند.

من اعتقاد دارم و باور دارم که هم اکنون در  حالت و موقعیت بسیار خوبی قرار داریم، از لحاظ روحی هم بسیار خوب هستیم و در این خصوص به اعتماد به نفس کامل رسیدیم. من این روزها وقتی به دور و برم نگاه می‌‌کنم می‌بینم که 10تیم در این رقابت‌ها 4وجود دارند که اعتقاد دارند می‌توانند مدعی اصلی دریافت جام قهرمانی باشند.

بنابراین اجازه دهید بر روی خودمان تمرکز کنیم، این مسئله‌ای راجع به اینکه ما تشنه قهرمانی هستیم نیست بلکه بیشتر مسئله‌ای راجع به اعتقاد ما به پیروزی‌ است.

فکر می‌کنم تیمم در مسیر درستی قرار نگرفته است و آمادگی کامل برای قهرمانی در رقابت‌های لیگ را دارد.  بسیار حرفه‌ای و بسیار جنگنده هستم. من به تیم موناکو احترام می‌گذارم اما این رقابت را دارم که بر روی تیمم و کارم به خوبی تمرکز کنم، احترام گذاشتن به حریف یعنی شما بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم، حتی اگر من برابر برادرم هم بازی کنم، این چنین بازی می‌کنم و به هر حال بخشی از شغل من محسوب می‌شود.

من هیچ  گاه کار کردن را متوقف نمی‌کنم، هیچ چیز در زندگی من تاثیر نمی‌گذارد اگر به زندگی حرفه‌ای من نگاه کنید، من فقط در دو تیم بودم که یکی شامل موناکو و دیگری شامل آرسنال است.

برای حضور در این باشگاه باید واقعا شجاع باشید و حضورم در آرسنال به دلیل کوچک شمردن با بودن موناکو نیست، من برای این تیم(موناکو) احترام بسیار زیادی قائل هستم.

گفتنی است؛ آرسن ونگر در مدت حضورش در موناکو به قهرمانی لیگ 1فرانسه، جام حذفی فرانسه و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را بدست آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار