مدیر دفتر بازرسی در نشست خبری محیط زیست خبرداد:

افتتاح سامانه ارتباط مردمی 1540

سامانه ارتباط مردمی 1540 امروز با حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  سید احمد نبوی مدیر دفتر بازرسی و ارزیابی سازمان محیط زیست در نشست خبری محیط زیست که امروز چهارشنبه در این سازمان برگزار شد با بیان اینکه تماس با سامانه 1540 محیط زیست به صورت رایگان است، اظهار کرد: این سامانه از فردا پنجشنبه 7 اسفند ماه آماده دریافت پیام‌های محیط زیستی مردم است.

وی تصریح کرد: حدود 9ماه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تماس‌های مردم مبنی بر اطلاع دادن مخاطرات زیست محیطی افزایش پیدا کرد و به همین دلیل از 9ماه گذشته دستور راه اندازی این سامانه از طرف ریاست سازمان محیط زیست کشور صادر شد.

نبوی در ادامه گفت: سامانه راه اندازی شده در 21استان دارای خط مستقل 1540 هستند که تمام این خط‌ها به شبکه اصلی که در اتاق کشیک سازمان است وصل شده‌اند.

مدیر دفتر بازرسی، ارزیابی حفاظت سازمان محیط زیست، مطرح کرد: تمامی استان‌ها موظف هستند در همان روز اعلام شکایت، به پیام‌های هموطنان پاسخگو باشند و در غیر این صورت از طریق شبکه مرکزی به پیام‌های ارسالی رسیدگی خواهد شد.

وی در خصوص پیام‌های دریافت شده در سامانه 1540 گفت: هر ماه گزارشی از پیام‌ها اعلام می‌شود که در آن می‌توانیم نوع شکایات را بررسی کنیم.

نبوی تصریح کرد: از طریق سامانه 1540 قادر هستیم دغدغه زیست محیطی مردم در مورد پسماند، حیات وحش و یا آلودگی هوا را مشخص و دسته بندی کنیم.

وی در پایان در خصوص کسریات سال گذشته سازمان حفاظت محیط زیست کشور، گفت: از یک سال گذشته عملیات کشف در 4استان تهران، خراسان رضوی، سمنان و آذربایجان غربی انجام شد و در حال حاضر در صدد انجام مرحله دوم آن هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار