اخباری از ورزش‌های جانبازان و معلولین

در این گزارش اخباری از ورزش‌های جانبازان و معلولین را می خوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران، همایش بزرگ ورزش همگانی به همت هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان فارس و با استقبال ورزشکاران جانباز معلولین و خانواده‌های آنها در شهر شیراز برگزار شد.

گفتنی است: این همایش در رشته‌های ویلچر رانی، هندبال با ویلچر، مچ  اندازی، طناب کشی با ویلچر،پرتاب توپ بسکتبال، دارت  بوچیا برگزار شد و در رشته هندبال با ویلچر برای اولین بار در ایران است که مسابقاتی برای جانبازان و معلولین ترتیب داده شده بود و این رشته در زمره رشته‌های ورزش همگانی این استان به ثبت رسید.

*** مسابقات بین المللی دوو میدوانی معلولین در امارات:

کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز

نمایندگان کشورمان موفق شدند امروز در مسابقات بین المللی دوو میدانی امارات 4 مدال رنگارنگ را از آن خود کنند.

 نشان طلا دومین روز مسابقات به سید محسن حسینی پناه رسید در ماده پرتاب دیسک، نشان نقره این ماده از آن سامان پاکباز شد.

گفتنی  است: رمضانعلی دولابی در پرتاب وزنه نایب قهرمان شد و در ماده پرتاب دیسک جواد مردانی به نشان برنز دست یافت و احمد استوواریان دیگر نماینده کشورمان عنوان چهارمی را به دست آورد، ابولفضل قلندری در ماده پرتاب دیسک کلاسF56 به مقام چهارم بسنده کرد.
*** لیگ برتر والیبال نشسته:

صدر نشینی ثامن الحجج سبزوار تا پایان ششمین هفته مرحله برگشت

تیم ثامن الحجج سبزوار تا پایان ششمین هفته مرحله برگشت لیگ برتر والیبال نشسته به عنوان صدرنشین معرفی شد.
بر این اساس ثامن الحجج با انجام 14 بازی و کسب 40 امتیاز تا پایان هفته ششم مرحله برگشت در صدر جدول رده بندی قرار دارد، گسترش فولاد تبریز با 13بازی و 38 امتیاز دوم است، روان کاران گنبد با 14بازی و 28امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است، و شهرداری ارومیه با 13بازی و 19امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

گفتنی است تیم‌های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر سال 93 در مجموع 15هفته رقابت را پشت سر گذاشته‌اند و تا پایان سال در سه هفته متوالی نیز با هم رو به رو خواهند شد.

*** نشست تخصصی مدیر کل امور بین الملل وزارت ورزش وجوانان با خسروی وفا

دومین نشست تخصصی تعامل بین فدراسیون ها و وزارتخانه‌ها با رویکرد افزایش ارتباط بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها با حضوررئیس فدراسیون جانبازان و معلولین، مدیر کل، معاون و کارشناس دفتر امور بین الملل وزارت ورزش برگزار شد.

در این جلسه دکتر صادقی، مدیر کل دفتر امور بین الملل هدف از برگزاری چنین جلساتی را برنامه ریزی و چارچوب‌های مشخص برای تحقق و توسعه تعاملات بین المللی بیان کرد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود در فدراسیون‌ها در بخش قهرمانی و پس از حضور در عرصه بین الملل، می توان از ظرفیت فدراسیون‌ها به عنوان ابزاری برای اهداف عالیه وزارت و حفظ حقوق و منافع ملی کشور بهره برد.
 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار