اوحدی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

وضعیت پروازهای عمره روز شنبه، امشب مشخص می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: وضعیت پروازهای عمره روز شنبه تا پایان امشب مشخص می‌شود و ویزاهای زائران عمره روز جمعه صادر شده است و پروازها بدون مشکل انجام خواهد شد

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مشکل به وجود آمده در روند صدور ویزا اظهار کرد: بیش از 10 روز است که زائران عمرده مفرده با مشکل صدور ویزا مواجه شده‌اند.

وی در ادامه افزود: با توجه به مشکل به وجود آمده احتمال لغو پروازهای عمره در روز جمعه و شنبه وجود داشت که با پیگیری‌های صورت گرفته، تعدادی ویزا برای زائران عمره در روز جمعه صادر شد.

اوحدی تصریح کرد: از این رو پروازهای زائران عمره در روز جمعه بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز وضعیت اعزم زائران در روز شنبه مشخص نیست، تأکید کرد: وضعیت پروازهای عمره روز شنبه تا امشب مشخص می‌شود و در صورتی که مشکل صدور ویزای زائران حل نشود، پروازهای عمره شنبه احتمالا لغو خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: هر گونه اقدام ضروری از سوی  وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت در خصوص مشکل به وجود آمده در روند صعود ویزا انجام شده است و ما منتظریم تا طرف عربستانی با رفع مشکل صدور ویزا به شعار "خدمت به زائر شرف و عبادت است" جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عمره ، لغو ، ویزا ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.