سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: از یکایک پیشکسوتان به خاطر حضور و همراهی شان در ورزشگاه تشکر می کنم شرایط نسبتا خوبی داریم که امیدواریم رفته رفته بهتر و بهتر شویم.

درخشان: از حضور پیشکسوتان در ورزشگاه تشکر می کنم/ شرایط نسبتا خوبی داریمحمید درخشان سرمربی تیم پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط نسبتا خوبی داریم و انشاءاله که بتوانیم این شرایط رو رفته رفته تثبیت کنیم ولی باید یکسری کارها رو انجام دهیم و مشکلات را مرتفع کنیم.

وی در خصوص بازی با بنیاد کاری توضیح داد: ما یک بازی تدارکاتی در امارات با بنیاد کار داشتیم ولی آن تیم متحول شده و دو سه بازیکن ملی پوش به آنها اضافه شده است. امروز و فردا فیلم بازی با النصر به دستم می رسد که آنالیز خواهم کرد نقاط ضعف و قوت بنیاد کار کجاست که بتوانیم بازی قدرتمندی مقابل بنیاد کار ارائه دهیم.


وی اضافه کرد: تیم بنیاد کار حتما تیم قدرتمندی بوده توانسته مقابل النصر در خانه حریف مساوی بگیرد.

وی در خصوص نتیجه بازی مقابل بنیاد کار توضیح داد: نمی‌توانم نتیجه را بگویم ولی می رویم تا یک بازی با تدبیر انجام دهیم و نباید طوری کار کنیم که بازی از دستمان خارج شود در عین حال به فکر برد هم هستیم.

وی اضافه کرد: من قبلا هم گفته ام پرسپولیس یک هفته ای  متحول نمی‌شود و باید رفته رفته این اتفاق بیفتد و بتوانیم نتایج مثبت را در پرسپولیس شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: من از حضور هواداران و پیشکسوتان در ورزشگاه تشکر می کنم و این پیروزی رو به استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها تقدیم می کنم و امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب دل مردم  و هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد حضور صادقیان و نوروزی در لیست بازیکنان بازی مقابل بنیاد کار گفت: صادقیان شرایط بدنی خوبی دارد ولی جا دارد که از این بهتر هم بشود در لیست بازی قرار می گیرد اما در مورد بازی کردنش باید به وضعیت و شرایط او نگاه کنیم. رضا نوروزی هم تمرینات خوبی دارد اما آمادگی کافی برای بازی را ندارد

وی در خصوص شایعه درگیری کفشگری و علی عسگری در رختکن گفت: فوتبال بازی فیزیکی است و این برخوردها بوجود می آید و مثل نشستن پشت میز نیست و این اتفاقات هم غیر عادی نیست، اما نگرانی وجود ندارد چون این دو بازیکنان با هم دوست هستند.

وی در مورد تادو و شرایط برای آمدن خانواده به ایران گفت: فکر می کنم شرایط نامطلوب تادو به خاطر دوری از خانواده‌اش است و در حال حاضر در حالی آماده کردن شرایط برای انتقال خانواده اش به ایران هستیم که چون خانواده‌اش وابسته است یقینا این اتفاق به او کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار