رهبر انصارالله:

انقلاب در یمن از نهاد دولت حفاظت کرده است/ خروج «منصور هادی» از صنعا برای پیچیده کردن بحران است/واکنش به اقدامات ریاض و واشنگتن

رهبر جنبش انصارالله یمن سخنانی در خصوص تحولات یمن ایراد و تاکید کرد انقلاب در یمن از نهاد دولت حفاظت کرده است.

رهبر انصارالله: انقلاب در یمن پیشرفت از نهاد دولت حفاظت کرده استبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛«عبدالملک بدرالدین» پنج‎شنبه شب در سخنانی تاکید کرد: انقلاب در یمن پیشرفت کرده و از نهاد دولت حفاظت کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از طرف‎های سیاسی در یمن به درگیری‎های مذهبی و فرقه‎ای دامن می‎زنند، گفت: حزب اصلاح و عناصر القاعده برای مقابله با انقلاب مردمی همکاری می‎کنند.

رهبر انصارالله گفت: حزب الاصلاح به شکل کثیفی در صدد ایجاد حساسیت مذهبی در «تعز» و مناطق دیگر است.

«عبدالملک بدرالدین» با بیان اینکه خروج «منصور هادی» از صنعا به عدن در راستای اقدام برای ادامه درگیری و پیچیده کردن بحران است، افزود: کمک خواستن برخی از گروه‎های از بیگانگان نشان دهنده ورشکستگی آنهاست.

وی همچنین تصریح کرد: عربستان سعودی و آمریکا موضعی منفی در قبال انقلاب یمن دارند.

«عبدالملک بدرالدین» با تاکید بر اینکه سفارت هر کشوری که بر ملت یمن فشار وارد می‎کند باید بسته و اعضای آن خارج شوند، گفت: عربستان سعودی در صدد تحمیل الگوی لیبی در یمن است.

رهبر انصارالله با بیان اینکه ملت یمن با قاطعیت در مقابل تلاش عربستان برای ایجاد الگوی لیبی در یمن مقابله خواهند کرد، نسبت به ادامه موضع کینه‎توزانه برخی گروه‎ها در یمن هشدار داد.

انتهای پیام//
برچسب ها: رهبر ، انصارالله ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار