داعش 32 نفر را در الانبار اعدام کرد

داعش 32 تن از نیروهای پلیس عراق و افرادی که از آنها حمایت می کردند را در منطقه البغدادی در استان غربی الانبار اعدام کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه،یک منبع امنیتی در منطقه البغدادی که خواست نامش فاش نشود، ضمن تایید این خبر عنوان کرد گروه تکفیری داعش این افراد را هفته گذشته در نزدیکی شهرک مسکونی منطقه البغدادی به اسارت گرفته بود.

این منبع اشاره کرد این عده در روستای الوضاحیه واقع در نه کیلومتری پایگاه عین الاسد صورت گرفت و قربانیان از طریق تیراندازی اعدام شدند.

گفته می شود که جسد قربانیان همچنان در محل رها شده و تروریست های داعش به خانواده های قربانیان اجازه دفن اجساد را نداده اند. 

این منبع همچنین اشاره کرد اعضای تکفیری داعش روز شنبه شهرک مسکونی منطقه البغدادی را با خمپاره هدف قرار دادند که طی آن 5 شهروند عراقی کشته و 6 تن دیگر مجروح شدند. 

"عبد الجبار العبیدی" یکی از اعضای شورای شهر منطقه البغدادی گفت: شماری از نظامیان ارتش عراق روز گذشته شبکه اینترنت شهرک مسکونی منطقه البغدادی را قطع کردند. العبیدی علت این اقدام را انتشار ویدیوهایی از نیروهای پلیس عنوان کرد که شماری از فرماندهان لشگر 27 ارتش عراق در حال کمک به اعضای گروه تروریستی داعش برای ورود به داخل شهرک مسکونی نشان می‌داد. 

شایان ذکر است که ناحیه البغدادی به دلیل نزدیکی به پایگاه عین الاسد از اهمیت استراتژیک برخوردار است. علاوه بر این، در این پایگاه شماری از نیروهای امریکایی حضور دارند که به آموزش نیروهای ارتش عراق در استان انبار می پردازند. گروه تروریستی داعش هفته ها است که برای به دست گرفتن این پایگاه این منطقه را محاصره کرده است.


انتهای پیام./.
برچسب ها: داعش ، الانبار ، عراق ، البغدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار