مسابقات بین المللی فیوچرز کیش؛

نماینده اسلواکی گوی سبقت را از سایرین ربود و قهرمان شد

مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز با قهرمانی نماینده اسلواکی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته چهارم و پنجم رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ به مدت ۲ هفته و با حضور تنیسورهای ایرانی و خارجی در زمین‌های هارد کورت مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

درجریان این پیکارها دیدار نهایی مابین تنیسور فرانسوی و گرگا از اسلواکی برگزار شد و در پایان نماینده اسلواکی موفق شد با نتیجه ( ۳-۶ و ۳-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر حریف فرانسوی خود را از پیش رو بردارد و قهرمان شود.

همچنین پیش از این قهرمانی بخش ۲ نفره نیز به تنیسورهای فرانسوی رسیده بود که با انجام مراسم اختتامیه در حضور حسین جلالی معاونت ورزش منطقه آزاد کیش ، امیر همایون صدری مدیر مسابقات ، سرداور مجارستانی و بازیکنان پرونده این بازی ها بسته شد.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری برای نخستین بار در زمین های هارد کورت برگزار شد و تنیسورها به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار