ابن قاسم: بازی در خانه حریف سخت و فشرده خواهد بود/ بازیکنان در دو مرحله به تیم ملحق می شوند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با توجه با اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شود مطمئنا بازی سخت و فشرده ای خواهد بود اما امیدوارم برنده از میدان خارج شویم.

ابن قاسم: بازی در خانه حریف سخت و فشرده خواهد بود/ بازیکنان در دو مرحله به تیم ملحق می شوندابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم برای حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شرایط تیم خوب الست و در حال حاضر 11 نفر از اعضای تیم دیروز به تهران آمدند و قرار است که مابقی اعضا ساعت 13 ظهر امروز راهی تهران شوند.
 
وی بیان کرد: قرار استن عصر امروز در تهران بازیکنان به تمرین بپردازند تا با آمادگی هر چه بیشتر در دیدار مقابل تیم لوکوموتیو تاشکند حضور پیدا کنند و بعد از آن تیم برای انجام مسابقه راهی ازبکستان خواهد شد.
 
ابن قاسم درباره بازی در مقابل تیم لوکوموتیو تاشکند عنوان کرد: با توجه به اینکه بازی در خانه حریف برگزار می شود مطمئنا بازی سخت و فشرده‌ای خواهد بود و با وجود سرمای شدیدی که در آنجا حاکم است اما امیدواریم بتوانیم به پیروزی دست پیدا کنیم و برنده از میدان خارج شویم .
 
وی تصریح کرد: تمام بازیکنان در  این دیدار تیم را همراهی خواهند کرد البته به غیر از ارشاد یوسفی که به دلیل مشکل مالیاتی اجازه خروج از کشور را ندارد و نمی‌تواند همراه تیم به ازبکستان  بیاید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، تیم ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.