بر اساس اعلام سازمان هواشناسی؛ امروز در اکثر نقاط کشور جو آرام همراه با افزایش دما و در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود و در بعد از ظهر در برخی از نواحی شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

خبر تلفنی// بارش پراکنده در شمال غرب / جو آرام در اکثر مناطق کشور / تهران غبار‌آلود و 15 درجهبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز «یکشنبه دهم اسفند ماه سال 93» در اکثر نقاط کشور جو آرام همراه با افزایش دما و در شهرهای صنعتی افزایش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود و در بعد از ظهر در برخی از نواحی شمال غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش فردا با عبور امواج کوتاه از نوار شمالی کشور در برخی از نقاط شمال غرب ارتفاعات البرز و سپس شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده برف و باران و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است روز سه شنبه این سامانه بارشی کل نوار شمالی کشور دامنه‌های مرکزی زاگرس و سپس روز چهارشنبه بخشهایی از جنوب غرب جنوب مرکز و شرق کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

گفتنی است امروز سردترین مرکز استان اردبیل با کمینه دمایی منفی ده درجه و همدان با کمیته دمایی منفی 8 درجه شهرکرد با کمینه دمایی منفی هفت درجه و همچنین گرمترین مرکز استان اهواز بیشینه دمایی 26 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است آسمان تهران امروز صاف پاره‌ای در نقاط غبارمحلی و در ارتفاعات نیمه ابری و فردا کمی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط مه صبح‌گاهی و روز سه‌شنبه نیمه ابری در پاری نقاط ابری و بارش است و همچنین شهر تهران امروز تا قسمتی ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 5 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 15 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشور ، جوی ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار