5000 نفر در کارگاه های آموزشی مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کردند

مسئول کمیته آموزش سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شرکت 5000 نفر در کارگاه های آموزشی این مسابقات خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ستاد خبری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، کامران زمان نامیان، مسئول کمیته آموزش سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ ششم تا نهم  اسفند ماه، 10 کارگاه آموزشی هر کدام در سه کلاس برگزار شد که در مجموع بیش از 5000 نفر در این کارگاه ها شرکت کرده اند.

وی گفت:  از جمله این کارگاه ها می‌توان به برگزاری کارگاه های قرآنی و تربیتی با حضور معلمان و عموم علاقمندان، دوره ها و کلاس های تخصصی برای متسابقان کشوری و داوران برگزیده استان توسط اساتید و داوران بین المللی، آموزش های عمومی قرآن کریم از جمله روخوانی، روانخوانی و مفاهیم در سطح شهرستانهای استان، نشست تخصصی اساتید و داوران با متسابقان پیرامون اصول قرائت استادانه و نشست صمیمی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با متسابقان اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های تخصصی ویژه متسابقین استان آذربایجان شرقی گفت: قبل از شروع مسابقات، کلاس های تخصصی ویژه متسابقین استانی از تاریخ 29 بهمن ماه تا چهارم اسفند ماه جاری با موضوعات تدبر در قرآن، صوت، لحن و تجوید برگزار شده است.

 
زمان نامیان اضافه کرد : کارگاه تصحیح قرائت نماز، کارگاه مطالعه روش‌مند قرآن کریم، کارگاه مراحل انس با قرآن، کارگاه آموزش روش صحیح‌خوانی قرآن، کارگاه روش حفظ قرآن، کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی و اسلامی و کارگاه روش حفظ قرآن کریم از جمله کارگاه هایی است که برای عموم مدعوین و بازدیدکنندگان در حاشیه این مسابقات دایر است.

مسئول کمیته آموزش سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با بیان اینکه از دیگر برنامه‌های آموزشی، برپایی کلاس آموزشی تدبر در قرآن کریم است که در حاشیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود ، گفت : همچنین کارگاه های تجوید، وقف و ابتدا،حفظ قرآن و صوت و لحن ویژه داوران شهرستان ها در این مسابقات در حال برگزاری است.

وی ادامه داد : ‌دوره آموزشی نشست تخصصی اساتید و هیئت داوران با متسابقان پیرامون ارائه قرائت استادانه و کارگاه وقف و ابتدا و فنون داوری  نیز در حاشیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار