عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد:

زیرساخت ها را برای رشد حوزه مد و لباس فعال کنیم

مهدی تندگویان، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تنوع در ارائه محصولات پوششی به افزایش سلیقه هنری شهروندان می انجامد و نیاز به رشد زیرساخت ها در این حوزه نیازمند حضور همه جانیه همه دستگاه هاست.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر،  تندگویان با بیان این مطلب افزود: مردمی شدن این جشنواره از ضروریات است و بخش خصوصی باید بیشتر به سمت برگزرای و تصدی این گونه جشنواره های فرهنگی هنری برود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بدو امر باید زیرساخت های اجتماعی برای رشد و تعالی اصل حجاب فراهم شود در غیر اینصورت جشنواره  به تنهایی کارساز نیست. البته  در صورت ایجاد ساختارهای مناسب جشنواره کارآمد خواهد بود.

تندگویان هدایت جشنواره مد ولباس به سمت وسوی مردمی را یک الزام خواند و اظهار کرد: نباید نگاهی سفارشی به مساله جشنواره مد و لباس داشت لذا باید این برنامه ها را به سمت و سوی مردمی هدایت کنند زیرا تا وقتی انگیزه در بین مردم ایجاد نشده نمی توانیم مردم را برای انتخاب نوع خاصی از پوشش اجبار کنیم.

وی ارائه تنوع پوششی در جشنواره را یک گام مثبت خواند و گفت: باید در انتخاب قالب‌ها دقت کنیم ضمن اینکه این تنوع باید به موازات یکدیگر توسط نهادهای مختلف حمایت شود یعنی اگر ما مد برتر را معرفی می کنیم باید تمام بخش های تبلیغاتی نظیر صدا و سیما، جراید و ... به موازات یکدیگر از آن حمایت کنند تا مردم دچار بحران نشوند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار