کاشت 80 هزار اصله درخت در سطح منطقه 11

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از کاشت 80هزار اصله درخت در منازل، معابر، مراکز دولتی و آموزشی خبر داد.

امیر حسین عساری، معاون خدمات  شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به کاشت 80هزار اصله درخت در سطح منطقه 11 اظهار دشت: بهمنظور ترویج فرهنگ کاشت نهال و توسعه فضای سبز منطقه مراسم درخت کاری فقط به روز 15 اسفند ماه خلاصه شده است و این طرح از اوایل بهمن ماه آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد و در طول این مدت بیش از 80 هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در سطح منطقه " معابر، منازل،  مراکز دولتی، مدارس" کاشته می‌شود.

و در ادامه  افزود: نهال‌های غیر مثمر شامل چنار،توت،کاپوزا،  زیتون تلخ، اقاقیا و... نهال مثمر شامل گیلاس، آلبالو، شلیل، گلابی، خرمالو و ... است.

عساری با اشاره به  توزیع نهال رایگان به شهروندان در بوستان‌های نواحی4 گانه عنوان کرد: در بوستان‌ دانشجو، مهر، اوستا و امیریه نهال‌های مثمر و غیر مثمر به شهروندان توزیع می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11در پایان گفت:  کاشت نهال در خیابان‌های حافظ،  دانشگاه، فلسطین،فروش، وزیری، قزوین،  شیخ بهایی، کارگر، حکم،  مخصوص، راهپیما، هلال احمر، رباط کریم، بوستان جلالی و بوستان رازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاشت ، شهرداری ، درختکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار