گرگان؛

اجرای طرح ویژه مبارزه با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز در گلستان

فرمانده انتظامي گلستان از طرح مبارزه با توزيع‌ كنندگان و فروشندگان مواد محترقه غيرمجاز به مدت سه روز در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ سردار سيدمحمود ميرفيضي افزود: به منظور افزايش نظم و امنيت در جامعه و برخورد با فروشندگان و توزيع‌كنندگان مواد محترقه غيرمجاز و ايجاد فضايي امن در روزهاي منتهي به چهارشنبه آخر سال این طرح اجرا می شود.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی استان با بکارگیری از تمام امکانات ،حداکثری توان خود و بهره گیری از توان و اقتدار پلیسی و کنترل واحدهای صنفی اقدامات لازم را برای اجرای طرح مبارزه با توزيع‌كنندگان و فروشندگان مواد محترقه غيرمجاز بکار می گیرند.

فرمانده انتظامي گلستان اضافه کرد: در حال حاضرقبل ازشروع اجرای این طرح بیش از 149 هزار و 758 عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا از واحد های صنفی متخلف و همچنین فروشندگان بصورت غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

سردار میرفیضی تصریح کرد: طبق قانون مجازات اسلامی، هر شخصی با هر حرکتی که باعث اخلال در نظم و آرامش و امنیت جامعه شود مجازات آن حبس از سه ماه تا يك سال و تحمل 74 ضربه شلاق مي‌باشد. 

وی در پایان از مردم و شهروندان خواست در صورت مشاهده فروش یا انفجار مواد محترقه سریعا موضوع را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند و پليس نیز در برخورد با مخلان نظم و امنيت در جامعه، با هيچ فرد يا افرادي مماشات نخواهد كرد.

انتهای پیام/ ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.