قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: همزمان با اجرای طرح جهادی اقامه نماز سفرهای نوروزی 94، بیش از 3 میلیون واحد صنفی و 28 هزار اقامتگاه کشور آماده ارائه خدمات به مسافران و نمازگزاران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در نشست طرح جهادی اقامه نماز در سفرهای نوروزی 94 که شب گذشته در ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، با بیان اینکه بیش از 3 میلیون واحد صنفی و 28 هزار اقامتگاه کشور آماده ارائه خدمات به مسافران و نمازگزاران نورزی است، اظهار کرد: بیش از هزار نکته حکیمانه و طنز در فرودگاه‌ها، هواپیماها، اتوبوس‌ها، قطار ویژه مسافران و نمازگزاران نوروزی توزیع می‌شود.

مظفر تصریح کرد: آماده سازی امکانات اقامه نماز در بیش از 99 درصد پروازهای نوروزی، پخش اذان در فرودگاه‌ها و راه‌ آهن، تجهیز نمازخانه‌های واقع در فرودگاه‌ها و راه آهن، اقامه نماز جماعات در 3 وعده صبح، ظهر و عصر، مغرب و اعشاء از اقدامات اجرایی ستاد اقامه نماز کشور است.

وی در پایان گفت: هماهنگی‌های لازم با حضور اعضای ستاد طرح جهادی اقامه نماز در سفرهای نوروزی 94 در استان‌ها و راه‌های کشور انجام شده است و در سال 94 با آمادگی بیشتری به استقبال مسافران و نمازگزاران نوروزی خواهیم رفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد ، اقامه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار