اهواز؛

هشدار معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان به مرغداران

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان هشدار داد: در صورت عدم همکاری مرغداران در کاهش قیمت، مرغ زنده از دیگر استان ها وارد خوزستان می کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ امید حاجتی در نشست تنظیم بازار استان با بیان اینکه وارد کردن مرغ از سایر استان ها به خوزستان به ضرر تولیدکنندگان و تعاونی ها می باشد، تاکید کرد: مرغداران قیمت مرغ را کاهش دهند.

وی تصریح کرد: مقرراتی که از سوی ستاد تنظیم بازار ارائه می شود باید تا 15 فروردین ماه سال 94 اعمال گردد و عرضه مرغ زنده به دلیل ایجاد اختلال در قیمت و مشکلات بهداشتی ممنوع است.

حاجتی همچنین اظهار داشت: خروج مرغ از استان ممنوع بوده و قیمت های تعیین شده تا 15 فروردین سال آینده باید اجرا گردد.

معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه به منظور حمایت از مرغداران در سال 94 بسته حمایتی در نظر گرفته ایم افزود: میزان تامین میوه شب عید امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

هرمز خواجوی با بیان اینکه امسال بالغ بر 2 هزار و 500 تن پرتقال از مازندران و 1 هزار و 200 تن سیب از ارومیه برای مصرف شب عید وارد خوزستان شده است خاطر نشان کرد: جایگاه هایی در تمام نقاط استان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده و هیچ محدودیتی برای واردات و تامین میوه وجود ندارد.
  
هوشمند صفائی (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان) اذعان کرد: تصمیم داریم امسال به منظور تعادل قیمت در بازار بعد از پایان نمایشگاه بهاره،نمایشگاه تعاونی ها در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار گردد.

گفتنی است در این نمایشگاه 80 تعاونی حضور خواهند داشت و کالاهای خود را با قیمت مناسب عرضه می نمایند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.