ماتا: باید برای یونایتد از دل و جان مایه بگذاریم

بازیکن باشگاه منچستریوتایند بر این باور است که باید از دل و جان برای این باشگاه مایه بگذارد.

ماتا: باید برای یونایتد از دل و جان مایه بگذاریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تا پایان ماه مارس باشگاه منچستر یوناینتد رقابت های بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت و باید برابر تاتنهام و آرسنال به میدان رود و اگر این اتفاق رخ ندهد این تیم نمی‌تواند در کورس قهرمان حضور داشته باشد.
 
اما خوان ماتا بازیکن این تیم مصمم است که بتواند به هر قیمتی که شده به همراه تیمش در دوره آینده لیگ قهرمانان حضور یابند.
 
وی در این خصوص گفت: ما باید تمام تلاشمان را به کار ببندیم و به نوعی از دل و جان خود مایه بگذاریم تا بتوانیم به گل دست یابیم، چرا که رقابت های بسیار سختی را پیش رو داریم، پس فردا با نیوکاسل در رقابت های لیگ برتر دیدار داریم و دوشنبه آینده برابر آرسنال در جام حذفی خواهیم رفت. ما در مارس برابر تاتنهام و لیورپول در ماه مارس دیدار خواهیم کرد، پس اغراق آمیز نیست اگر بگویم این ماهی که در آن به پیکار حریفان می رویم یکی از سخت ترین ماهایی که است که پیش رو خواهیم داشت.
 
گفتنی است، به دنبال باخت2 بر صفر باشگاه منچستر یونایتد در رقابت های هفته گذشته لیگ پریمیر انگلیس برابر تیم سوانسی این باشگاه سرخ پوش منچستری در جایگاه پس از آنکه هفته در جایگاه سوم قرار داشت یک درجه نزول کرد و به جایگاه چهارم رسید و هم اکنون 50 امتیاز دارد و با تیم سوم یعنی آرسنال تنها 1 امتیاز اختلاف دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار