اعتماد به نفس حرف اول را در پرسپولیس می‌زند؛

امامی‌فر:دیدار با بنیادکار با بازی لخویا متفاوت است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : بازی با بنیادکار از هر نظر نسبت به بازی با لخویا متفاوت است، اما اگر در این بازی هم با بد اقبالی روبرو نشویم ، نتیجه خوبی میگیریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا امامی‌فر افزود :برای بازی با بنیادکار بسیار امیدوارم و انتظار داریم شرایط مثل بازی با لخویا باشد. البته شکل بازی با توجه به بازی در خانه حریف و تفاوت تیم ها فرق خواهد کرد . منظور من این است که ما برابر لخویا بد اقبال نبودیم و پیروز شدیم در حالیکه برابر ملوان و بویژه صبا به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم و از نظر فنی و موقعیت ها به مراتب برتر از حریفان بودیم، اما شکست خوردیم.

وی ادامه داد: برابر آن دو تیم و حتی بازی با ذوب آهن بد آوردیم. فشار و استرس هم زیاد بود، اما حالا شرایط فرق کرده است. انگیزه و روحیه زیادی در بچه ها وجود داردو اعتماد به نفس به تیم برگشته است و حرف اول را می زند.با آگاهی و آمادگی کامل وارد بازی می شویم. بنیادکار کاملا آنالیز شده است.

آنها بازیکنان فیزیکی هستند. از نظر تیمی سرعت انتقال توپ بالایی دارند. در واقع از نظر نوع بازی ، بنیادکار و لخویا متضاد هم هستند. بنیادکار امتیاز میزبانی را هم در اختیار دارد و میخواهد در خانه به هر قیمت پیروز باشد پس ضرب آهنگ بازی را سریع می کند. ما در وهله اول نباید گل بخوریم. و با تدابیر تاکتیکی که داریم مقابله می کنیم و در ادامه در لحظات حساس سعس میکنیم از نقاطی که مد نظر داریم ضربه بزنیم.

امامی فر درباره مشکلات پیش امده در بدو ورود خاطر نشان کرد:ما می توانیم نتیجه خوبی بگیریم . به کارهای بنیادکاری ها توجه نمی کنیم. چیز مهمی هم نبود. کمی برنامه استراحت بچه ها عوض شد که با تغییرات بعدی بچه ها امروز با شرایط وفق پیدا کردند، هر چند آنها میزبان خوبی نبودند و همین هم بچه ها را هوشیار تر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، تیم ، فوتبال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار