رسایی در تذکر شفاهی:

عده‌ای نگران تریبون باز مجلس‌اند/ ما با نتانیاهو همصدا شده‌ایم یا فتنه‌گران 88؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: امروز گفته می‌شود که امروز مهم‌ترین پروژه دولت مذاکرات هسته‌ای است که عده‌ای نمی‌خواهند این به نتیجه برسد، این‌ها در مجلس‌اند و این منتقدین با نتانیاهو هم همنوا شدند.

عده‌ای نگران تریبون باز مجلس‌اند/ ما با نتانیاهو همصدا شده‌ایم یا فتنه‌گران 88 ؟به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمید رسایی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی نوبت عصر امروز سه‌شنبه 12 اسفند ماه گفت: گفته می‌شود که امروز مهم‌ترین پروژه دولت مذاکرات هسته‌ای است که عده‌ای نمی‌خواهند این به نتیجه برسد، این‌ها در مجلس‌اند و این منتقدین با نتانیاهو هم همنوا شدند.

وی افزود: اولا نتانیاهو با مذاکرات مخالف است، چون معتقد است آمریکایی‌ها نباید همین امتیازات بی‌ارزش را هم به ایران بدهد، در حالی که منتقدین در مجلس مخالفند و می‌گویند چرا دولت در برابر این همه امتیاز نقد به چند امتیاز نسیه دل خوش کرده است.

وی افزود:‌ ثانیاً ما با نتانیاهو همصدا شده‌ایم یا کسانی که در کودتای فتنه سال 88 با آن‌ها همراه شده‌اند و در جریان ضدسوریه دقیقاً اتهاماتی را که آن‌ها به بشار اسد می‌زدند،‌ این‌ها زدند.

رسایی تأکید کرد: گفته شده که تریبون مجلس باز است و عده‌ای از این تریبون هرچه می‌خواهند درباره پرونده هسته‌ای دروغ می‌گویند و مردم هم باور می‌کنند اولاً این توهین نه نسبت به مجلس که نسبت به ملت است.

وی افزود:‌ ملت ایران ملت ساده‌ای نیست که هر دروغی را باور کند کما این که شما دروغ گفتید که این نظام تقلب کرده ولی ملت دروغ شما را باور نکردند و همان سال 88 جواب‌تان را دادند. در انتخابات 92 هم به نظام اعتماد کردند و شرکت کردند.

رسایی گفت: ثالثاً تریبون مجلس باز است شما نگران این تریبون باز هستید، همه تریبون‌ها را بسته‌اید و در دوره خودتان همه را خفه کردید، الان هم اگر بتوانید این تریبون را می‌بندید.

وی اظهار داشت: اگر مجلس شما را مدح کند می‌گویید این‌ها نماینده ملتند و اگر مجلس از شما انتقاد کند می‌گویید که باید دهان‌شان بسته شود.

رسایی ادامه داد: گفته شده شما در یک سال و نیمی که درباره نتایج توافق نامه ژنو خلاف واقع گفتید، امروز نگران افتادن پرده‌ها هستید، عزت ملی داده شده برای رفع تحریم‌ها، کجا تحریم‌ها برداشته شده، مقام معظم رهبری هم می‌فرمایند هم تحریم‌ها بیشتر شده و هم توهین‌ها،‌ ما به دولت کمک می‌کنیم به شرط این که به جای اعتماد به کدخدای دروغین به ملتش اعتماد کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 خاطرنشان کرد: مجلس به مردم دروغ نگفته، دروغ را کسانی گفتند که ادعای تقلب کردند که در رأس این‌ها آقای هاشمی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، رسایی ، اصل 90
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار