عضوهیئت‌علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه‌تهران گفت: زیرا افرادی که باید تحریم‌های ضد جمهوری اسلامی را لغو کنند، میزبانان مشتاق جلسه نتانیاهو بودند.

میزبانان مشتاق شب گذشته نتانیاهو /مسئولین لغو تحریم‌های ضدایران"فواد ایزدی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات ضد ایرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا اظهار داشت: به اعتقاد نتانیاهو  سیاست صحیح نسبت به جمهوری اسلامی افزایش تحریم هاست. این در حالیست‌که محل برگزاری سخنرانی وی در کنگره‌ای بود که از ۵۳۵ نفر عضو آن تنها ۵۰ نفر در این جلسه حضور نداشتند و اکثر افراد حاضر در جلسه هر لحظه سخنان نتانیاهو را با تشویق‌های خود تائید می‌کردند و نکته جالب توجه آن است که این محیط‌‌ همان محیطی است که در رابطه با لغو تحریم‌های ایران نقش پررنگی دارد.  
 
وی با بیان اینکه چندی پیش وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوال یکی از سناتورهای کنگره آمریکا در خصوص اینکه آیا شما در رابطه با توافق ایران و لغو تحریم‌های این کشور نیاز به بررسی ما ندارید؟ پاسخ داده بود؛ در ‌‌نهایت این کنگره است که اگر نیاز به تصمیم و لغو تحریم‌های ضد ایرانی باشد مرجع اصلی تصمیم‌گیری است.

عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ضمن بیان اینکه این اتفاق می‌تواند برای ما از این جهت مهم باشد که مطابق فرمایش‌های مقام معظم رهبری حتی اگر توافق حاصل شود، تحریم‌ها چندان کاهش نخواهد یافت. زیرا افرادی که باید تحریم‌های ضد جمهوری اسلامی را لغو کنند، میزبانان مشتاق جلسه نتانیاهو بودند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار