دبیر انجمن‌ شرکت‌های هواپیمایی:

آیین‌نامه حقوق مسافران پیش از عید ابلاغ می‌شود/ آزادسازی نرخ بلیت هواپیما پشت درهای بسته سازمان هواپیمایی

سامانی با اعلام این خبر که امیدواریم آیین نامه حقوق مسافران پیش از عید از سوی شورای عالی هواپیمایی ابلاغ شود گفت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما مصوبه مجلس بوده و تاکنون سازمان هواپیمایی آن را ابلاغ نکرده است.

آیین‌نامه حقوق مسافران پیش از عید ابلاغ می‌شود/ آزادسازی نرخ بلیت هواپیما پشت درهای بسته سازمان هواپیماییمقصود اسعدی سامانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با بیان اینکه کترینگ هواپیماها به عنوان یک آپشن اصلی برای یک شرکت‌های هواپیمایی به شمار می‌رود گفت: کیفیت کترینگ‌ها یکی از عوامل تأثیرگذار در رضایت مسافران به شمار می‌رود.

دبیر انجمن‌ شرکت‌های هواپیمایی در ادامه افزود: افزایش کیفیت کترینگ و کاهش تأخیرات پروازها زمینه‌ساز وفاداری مسافران جهت خرید بلیت از شرکت‌های هواپیمایی است.

وی با اشاره به آیین‌نامه حقوق مسافران گفت: دستورالعمل و آیین‌نامه حقوق مسافران با همکاری انجمن‌ شرکت‌های هواپیمایی تهیه شده و در مراحل تصویب از سوی شورای عالی هواپیمایی است که امیدواریم پیش از عید این آیین‌نامه به مسافران ابلاغ شود.

سامانی در ادامه توضیح داد: در رابطه با حقوق مسافران و نحوه خرید بلیت هواپیمایی و همچنین در رابطه با شرکت‌های هواپیمایی و مسافران و تنظیم رابطه بین این دو از جمله قوانین این آیین‌نامه به شمار می‌رود.

دبیر انجمن‌ شرکت‌های هواپیمایی در خصوص آزادسازی نرخ بلیت هواپیما گفت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما مصوبه قانون برنامه پنجم توسعه است و طبق این برنامه دولت موظف بوده در شورای عالی هواپیمایی آن را انجام دهد.

وی یادآور شد: متأسفانه تاکنون سازمان هواپیمایی کشوری این قانون را اجرایی نکرده است و ما به عنوان انجمن شرکت هواپیمایی منتظر اجرای این مصوبه هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار