رفاه كاركنان ماموریت استراتژیك رسانه ملی

معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما گفت: اداره‌كل امور اجتماعی و رفاهی سازمان یك مجموعه استراتژیك است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرنگار روابط ‌عمومی رسانه ملی؛ دكتر علی اصغر جعفری معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در مراسم تكریم و معارفه مدیران كل امور اجتماعی و رفاهی سازمان ضمن تشریح ساختار جدید و ماموریت‌های ویژه معاونت سرمایه انسانی در امور اجتماعی و رفاهی كاركنان گفت: امروز پشتیبانی حمایت‌های معنوی، خدماتی، رفاهی و اجتماعی برعهده مجموعه اداره‌كل رفاه رسانه ملی است.

وی با بیان این مطلب كه یكی از اهداف بلند مدت اداره‌كل امور اجتماعی و رفاهی صداوسیما باید براساس نگهداشت نیروی انسانی، حفظ شرایط روحی و معنوی و بالا بردن امید زندگی كاركنان معطف شود افزود: اگر بتوانیم دقیق‌تر، هوشمندانه‌تر، عالمانه‌تر در جهت حمایت‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی مجموعه سازمان تلاش كنیم دستاوردهای بسیار خوبی را از نظر نیروی انسانی خواهیم داشت.

معاون سرمایه انسانی سازمان صداوسیما گفت: هم‌اكنون الگویی طراحی شده تا همه خدمات با ظرفیت‌های مناسب و سیستماتیك و در قالب عدالت محوری به كاركنان ارائه شود.

دكتر جعفری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تشریح ساختار جدید رفاهی و اجتماعی در سازمان گفت: مركز بهداشت سازمان از این پس مستقل و به عنوان اداره‌كل بهداشت و درمان در زمینه بهداشت كار، بهداشت محیط كار و بهداشت سلامت كاركنان فعالیت خواهد كرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات سیدمجتبی سیدزاده مدیركل سابق اداره‌كل امور اجتماعی و رفاهی آقای دكتر علیرضا بهفر به عنوان مدیركل جدید آن اداره‌كل معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار