رکن‌آبادی در کنگره بین‌المللی شهدای جهان اسلام:

امروز شاهد تغییر اساسی موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی ایران هستیم

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان گفت: امروز در اقیانوس متلاطم منطقه، جمهوری اسلامی ایران علیرغم حضور همه قدرت‌های جهانی به عنوان جزیره ثبات مطرح شده و پیشرفت‌های گسترده‌ای را در عرصه‌های مختلف به‌دست آورده است.


امروز شاهد تغییر اساسی موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی ایران هستیمبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، غضنفر رکن آبادی سفیر سابق جمهوری اسلامی در لبنان در کنگره بین‌المللی شهدای جهان اسلام که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز در اقیانوس متلاطم منطقه، جمهوری اسلامی ایران علیرغم حضور همه قدرت‌های جهانی به عنوان جزیره ثبات مطرح شده و پیشرفت‌های گسترده‌ای را در عرصه‌های مختلف به‌دست آورده است.  

وی ادامه داد: جرم ما این است که از منظومه جهانی سلطه خارج شدیم و سیاست ما نه شرقی و نه غربی بوده و حمایت از مظلوم جز اصول کار ماست و ولایت فقیه نقش اساسی در پیشبرد امور کشور دارد که یکی از مسئولین آمریکایی هم اخیرا بدان اشاره داشته است.  
 
سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سخنان و لفاظی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره وجود گزینه نظامی و توانمندی جمهوری اسلامی ایران و ایستادگی در 8 سال دفاع مقدس تأکید کرد: آن زمانی که 80 هزار مستشار نظامی حضور داشتند و پس از آن جنگ 8 ساله آغاز شد و در تحریم‌ها قرار گرفتیم هیچ اقدامی نتوانستند انجام دهند و ما فرزندان عاشورا و کربلا هستیم.  
 
رکن آبادی تأکید کرد: خوشحالیم که امروز جمهوری  اسلامی توسط فردی به عنوان مظهر اقتدار مطرح می‌شود که از نظر شخصیتی اهمیتی ندارد ولی نماینده مقابله با جبهه حق و حق‌طلبان است.

وی با اشاره به سخنان نتانیاهو در کنگره آمریکا و ایران هراسی خاطر نشان کرد: آن‌ها به منظور فرافکنی و از سر عجز و استیصال این سخنان را مطرح می‌کنند و امروز شاهد تغییر اساسی موازنه قدرت به نفع جمهوری اسلامی ایران هستیم.  

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار