برادران تبهکار قبل از فروش سکه‌های تقلبی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری دو برادر به جرم عرضه سکه‌های تقلبی در بازار ملارد، خبرداد.

///////////////////محسنی//
سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با اعلام رئیس اتحادیه طلافروشان شهرستان ملارد به پلیس امنیت عمومی، زنگ خطر فروش سکه‌های بهار آزادی تقلبی برای پلیس به صدا درآمد.

رئیس پلیس ملارد افزود: تیم تخصصی از ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان تحقیقات خود را از طلافروشی‌های منطقه آغاز کردند و در این راستا با کشف سرنخ‌هایی از فروشندگان سکه‌ها، پلیس موفق به شناسایی یکی از آن‌ها به هویت "ج– م" و کشف محل اختفای متهم شدند.

سرهنگ همتی ادامه داد: با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور قضایی، پلیس با سرعت عمل متهم را در محل اختفایش در ملارد دستگیر کرد و سه قطعه سکه تقلبی پلمپ شده از منزل متهم کشف شد و وی در بازجویی‌های پلیس، به جرمش اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران اظهار داشت: متهم که با همدستی برادرش اقدام به تهیه سکه‌های تقلبی می‌کرد برادرش را به پلیس معرفی کرد و در بازجویی‌های پلیس اذعان کرد، پس از پلمپ سکه‌ها، آن‌ها را به قصد فروش به طلافروشان منطقه ملارد عرضه می‌کرده که قبل از هر اقدامی توسط پلیس امنیت عمومی ملارد هر دو برادر دستگیر شدند.

سرهنگ همتی خاطر نشان کرد: با دستگیری متهمان، پرونده سکه‌های تقلبی بسته شد و هر دو برادر برابر دستور مقام قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار