ملکی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز / تعزیرات بدون تعطیلات

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور از آغاز طرح ویژه نظارتی از 15 اسفند تا 15 فروردین خبر داد.

رضا ملکی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به‌ آغاز جشن نوروزی تعزیرات اظهار کرد: طرح نظارت نوروزی به مدت یک ماه امروز 15 اسفند تا 15 فروردین در سراسر کشور آغاز شده و در همین راستا گشت‌های سیار به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، اتحادیه‌ها و... در مراکز خرید و فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها مستقر هستند و در صورتی که تخلفی از سوی یک واحد صنفی دیده شود، بلافاصله تشکیل پرونده شده و در محل حکم صادر می‌شود.

وی در ادامه گفت: برنامه ریزی‌های قبلی برای اجرای بهتر این طرح، از قبل صورت گرفته و به کلیه ادارت تعزیرات استان‌ها ابلاغ شده است.

ملکی افزود: گشت‌های سیار تا ساعت 8 صبح مستقر هستند و کارکنان اداره تعزیرات نیز تا ساعت 8 شب در ادارات حضور دارد و به تخلفات رسیدگی می‌کنند و در طول این ایام، تعزیرات بدون تعطیلات حضور چشمگیری دارد، به صورتی که در روزهای تعطیل نیز شاهد حضور گشت‌های سیار در مراکز خرید هستیم.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی کشور بیان کرد: گشت‌های تعزیرات در ایام نوروز در تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها و مراکزی که بیشترین مراجعات مردمی را دارند، حضور دارند و مانع هرگونه بروز هر گونه تخلفی می‌شوند.

ملکی در پایان عنوان کرد: مردم در صورت هرگونه تخلفی که از سوی واحد‌های صنفی سر زده، میتوانند شکایت خود را به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 124 در میان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن به شکایت آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات ، حکومتی ، نظارت ، ملکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار