مسئول حزب الله: ايران به مبارزه با تروريسم در منطقه ادامه خواهد داد

رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان ضمن اعلام اینکه تلاش‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از دستیابی به توافقنامه در مورد برنامه هسته‌ای ایران با بهانه‌های دروغ و فریبکارانه ادامه دارد، تاکید کرد ایران به مبارزه با تروریسم در منطقه ادامه خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری العهد، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد ایران به مبارزه با تروریسم در منطقه ادامه خواهد داد. 

 شیخ "محمد یزبک" در خطبه‌های نماز جمعه از دولت لبنان خواست با کارآیی و مسئولیت پذیری بیشتری عمل کند تا به تدریج نهادهای حاکمیتی در این کشور فعال و رئیس جمهور جدید انتخاب شود. 

یزبک گفت: ما از نیروهای امنیتی برای پیگرد عاملان ناامنی‌ها و کسانی که با آتش فتنه بازی می‌کنند، حمایت می‌کنیم. به نظر می‌رسد شمال لبنان می‌خواهد به دروازه ورود فتنه به کشور تبدیل شود. 

وی با محکوم کردن جنایت هولناک قتل "بدر عیدر" خواستار حمایت از ارتش لبنان شد و گفت: ما نقش نظامیان قهرمان در منطقه عرسال و راس بعلبک را در راه مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری ارج می‌نهیم. دولت لبنان باید از هر فرصتی برای آزاد کردن نظامیان ربوده شده استفاده کند. 

یزبک با اشاره به حوادث اطراف "نهر الوزانی" و تعرض رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان از همه لبنانی‌ها خواست تا به مسئولیت‌های خود عمل کنند. 

این مسئول حزب الله خاطر نشان کرد: دشمن فقط زبان زور می‌فهمد و ما باید قدرت خود را در چارچوب مثلث ارتش، ملت و مقاومت حفظ کنیم. شیطان بزرگ آمریکا و پیروان غربی و مزدوران منطقه‌ای آن علیه جوامع ما توطئه چینی می‌کنند و می‌خواهند آن را با روشن کردن آتش فتنه و جنگ ویران کنند. آن‌ها به آموزش دشمنان امت اسلامی و دشمنان وحدت امت اسلامی افتخار می‌کنند. 

شیخ محمد یزبک گفت: تلاش‌های "بنیامین نتانیاهو" و در پشت سر او صهیونیسم جهانی برای جلوگیری از دستیابی به توافقنامه در مورد برنامه هسته‌ای ایران و تبلیغات مستمر علیه دشمنان رژیم اشغالگر با بهانه‌های دروغ و فریبکارانه ادامه دارد. حمایت رژیم صهیونیستی از داعش، ‌ النصره و دیگر گروه‌های مشابه آن برای جلوگیری از همزیستی در منطقه بر کسی پوشیده نیست. 

یزبک افزود: رهبری، ملت و ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنان حامی مسایل ملت‌های منطقه باقی خواهند ماند و به مبارزه با تروریست‌هایی که برای تفرقه افکنی و منحرف کردن نگاه‌ها از فلسطین تلاش می‌کنند، ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار