حیدری در اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو خبرداد

برگزاری 30 کنگره استانی و 500 یادواره دانشگاهی در قالب کنگره ملی دانشجو تا خرداد 94

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: تاکنون ۳۰ کنگره استانی و بیش از ۵۰۰ یادواره دانشگاهی برگزار شده است که این یادواره‌ها در قالب «کنگره ملی دانشجو» تا خرداد ۹۴ ادامه خواهد داشت.

برگزاری 30 کنگره استانی و 500 یادواره دانشگاهی در قالب کنگره ملی دانشجو تا خرداد 94به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران؛ محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی در اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو با اشاره به اینکه از آغازین روزهای پس از جنگ تحمیلی برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو یکی از برنامه‌های ثابت در دانشگاه‌ها بوده است، اظهار کرد: «کنگره ملی شهدای دانشجو» امسال به همت مجموعه آموزش عالی کشور و دبیری سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد و در همین راستا کارهای مطالعاتی از سال ۹۲ انجام شد و شوراهای استانی شکل گرفت.  
 
وی با تاکید بر اینکه برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو محور وحدت و یکپارچگی در سیستم آموزش عالی کشور است، گفت: تاکنون ۳۰ کنگره استانی و بیش از ۵۰۰ یادواره دانشگاهی برگزار شده است که این یادواره‌ها در قالب «کنگره ملی دانشجو» تا خرداد ۹۴ ادامه خواهد داشت.  
 
حیدری با بیان اینکه تاکنون به برکت برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو ۴ هزار و ۲۲۹ شهید شناسایی شده است، تصریح کرد: وصیتنامه شهدا جمع آوری شده و ان شاءالله در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.  
 
رئیس سازمان بسیج دانشجویی پیرامون سرکشی به خانواده‌های شهدای دانشجو گفت: دانشجویان، مسئولین دانشگاه‌ها و متولیان برگزاری کنگره به ۲۰۰۰ خانواده شهید سرکشی کرده‌اند و از زحمات ایشان تقدیر به عمل آمده است.  
 
وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بزرگداشت شهدا ادامه راه شهدا است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رئیس ، سازمان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار