شاهرودی : دفاع پرسپولیس عاقلانه و آگاهانه بود

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت : پرسپولیس تدافعی بازی کرد که تصمیمی عاقلانه بود و این روش را هم آگاهانه و هوشمندانه اجرا کرد حریف به خوبی آنالیز شده بود و برای تمام دقایق برنامه داشتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رضا شاهرودی بیان کرد: قبل از هر چیز جا دارد به خاطر نتیجه ای که در دو بازی اخیر کسب شد از کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم . بچه ها در این بازی سنگ تمام گذاشتند به معنای واقعی نشان دادند ،خواستن ،توانستن است.

وی ادامه داد: البته روی یک نکته باید تاکید کنم اینکه بچه ها نباید دچار غرور شوند.به هر حال کار مهمی را انجام دادند ولی نباید بیش از حد تحت تاثیر تعریف و تمجیدها قرار بگیرند و در اینصورت اگر با همین اراده ادامه بدهند،نشان دادند توانایی دارند در ادامه لیگ و لیگ قهرمانان همین گونه باشند.

چپ پای سابق تیمهای ملی و پرسپولیس درباره بعضی نقدها نسبت به بازی تدافعی پرسپولیس افزود:بله!پرسپولیس در ازبکستان تدافعی بازی کرد و کار درستی کرد این نوع بازی را نمی توانم منفی بدانم چون در خانه حریف بازی می کردند و بنیاد کار هم تیم زهرداری بود .

پرسپولیس دفاع بی منطق نداشت اتفاقا حریف رابه خوبی آنالیز شده بود و برای هر دقیقه بازی را برنامه کردند و ما هم می گفتیم پرسپولیس تیمی با پتانسیل خوب است و اگر همه چیز در جای خودش قرار بگیرد خوب بازی می کند و نتیجه می گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار