ثبت‌نام هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی آغاز شد

براساس آئین‌نامه هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی تمام شرکت‌کنندگان باید برای ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۱۹ فروردین۹۴ به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آئین نامه هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی و پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به ادارات کل آموزش وپرورش استان‌ها ابلاغ شد. 

در این آئین نامه آمده است:  به منظور فراهم نمودن زمینه‌های مساعد و لازم برای حضور دانش آموزان و هنرجویان دوره متوسطه در عرصه پژوهش، نوآوری، ابتکار و اختراع و همچنین تبلیغ، ترویج و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری در بین آنان، رشد کمی و کیفی طرح‌ها و اجرای مطلوب بخش دانش آموزی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی و پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در سال تحصیلی جاری ضمن تأکید بر اجرای دقیق مفاد آیین نامه اجرایی جشنواره، ابلاغ می‌شود.

در این دستورالعمل خطاب به مدیران کل تأکید شده است: مدیران کل آموزش وپرورش استان ها باتوجه به ماده (4) بخشنامه شماره 54030/200 در تاریخ 19 دی ماه سال 89 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از طریق رسانه‌های جمعی و شبکه‌های تلویزیونی استانی با معرفی جشنواره جوان و نوجوان خوارزمی، نحوه اجرا و چگونگی شرکت پژوهشگران و نوآوران در جشنواره و نیز هدایت و حمایت دانش آموزان و هنرجویان، زمینه شرکت گسترده‌تر و کیفی‌تر آنان را در هفدهمین جشنواره فراهم نمایند.

براین اساس شرکت کنندگان در بخش دانش آموزی جشنواره جوان خوارزمی، ضمن داشتن حداکثر 24 سال سن در اول مهر 93 (متولدین اول مهر69 و بعداز آن )، بایستی حداقل تا پایان خرداد 94 دانش آموز یا هنرجوی دوره دوم متوسطه واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی روزانه و بزرگسال، سما و آموزش از راه دور باشند.داوطلبان آزاد، مجاز به شرکت در این بخش نیستند.

در بند (6) این آیین نامه آمده است، تمام شرکت کنندگان باید برای ثبت نام در هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی حداکثر تا تاریخ19 فروردین94 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی kharazmi.medu.ir و با همکاری پژوهش سراهای دانش آموزی و دبیر جشنواره منطقه خود نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است ثبت نام قطعی، منوط به ثبت و تأیید اطلاعات در سامانه اینترنتی جشنواره از تاریخ 22 فروردین 94 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ثبت نام ، خوارزمی ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
ببخشید زمان برگزاری ازمون کیه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۵۸ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
کجا باید ثبت نام کنیم
لطفا هرچه سریعتر جواب گو باشید
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۴:۴۶ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
ای بابا کجا ثبت نام کنیم اینجا ک چیزی نیس
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۴:۱۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
یعنی چی؟ سایتش اینگلیسیه ما چجوری ثبت نام کنیم؟؟
آخرین اخبار