غیبت امیر و 6 بازیکن در تمرین امروز استقلال

تمرین عصر امروز آبی پوشان ساعت 15:30 بدون حضور امیر قلعه نویی آغاز شد.

غیبت امیر و 6 بازیکن در تمرین امروز استقلالبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تمرین عصر امروز آبی پوشان ساعت 15:30 در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد.

امیر قلعه نویی در تمرین امروز استقلال حضور نداشت از طرفی دیگر 6 بازیکن این تیم به نام‌های امیر حسین صادقی، محسن فروزان، حنیف عمران زاده، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی در تمرین حاضر نشدند.

پرداختن به ریکاوری نکته مهم این تمرین امروز بود و بازیکنان اصلی روز گذشته در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان به ریکاوری پرداختند و ما‌بقی بازیکنان دیگر نیز به دور زمین دویدند و حرکات کششی را در دستور کار خود قرار دادند.

امیر قلعه نویی به دلیل دیدن بازی نساجی مازندران و فولاد راهی قائم‌شهر شده است. 
 
حدود 50 هوادار از نزدیک نظاره گر تمرین امروز آبی پوشان بودند از طرفی دیگر هواداران از محروم شدن امید ابراهیمی در بازی آینده ناراحت بودند. 
 
بازیکنان بعد از حرکات کششی به تمرین آقا وسط پرداختند. 

کریم بوستانی امروز با وحید طالب لو و گروسیان به صورت اختصاصی تمرین کرد. 

فریدون زندی که در تمرینات روزهای گذشته آبی پوشان حاضر می‌شد امروز به کلینیک نوروزی رفت و به این دلیل در تمرین حضور نداشت. 

در ابتدا تمرین امروز جواد زرینچه چند دقیقه‌ای با بازیکنان صحبت کرد و سپس آنها را در اختیار مربی بدن ساز قرار داد همچنین بازیکنان بعد از گذشت دقایقی در قالب 2 گروه در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی بازی کردند که ضربه محکم یکی از بازیکنان جوان را وحید طالب لو با مشت دفع کرد. 
 
آرش برهانی و رضا عنایتی که به همراه شهباززاده 3 بازیکن اصلی استقلال در تمرین امروز بودند و در گوشه‌ای از زمین تنیس فوتبال انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار