دروازه‌بان برزیل: آماده‌ام تا جای نیمار را بگیرم

جفرسون دروازه‌بان تیم ملی برزیل می‌گوید آماده است تا کاپیتان تیمش شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دونگا سرمربی تیم فوتبال برزیل پس ازجام جهانی نیمار ستاره تیم بارسلونا را علی‌رغم سن و سال کم به عنوان کاپیتان تیمش انتخاب کرد اما اخیرا اعلام کرده دیگر اعضای تیم هم می‌توانند برای کاپیتانی آماده شوم.

جفرسون دروازه‌بان 31 ساله برزیل که بعد از جدا شدن اسکولاری در 4 دیدار هیچ گلی دریافت نکرده است برای گرفتن بازدید کاپیتانی اعلام آمادگی کرد.

وی در این خصوص گفت: بدون شک برای کاپیتانی تیم آماده ام. من در تیم ملی برزیل کارنامه درخشانی‌ دارم در سال 2012 در دیدار مقابل آرژانتین کاپیتانی در سال 2012 در دیدار مقابل آرژانتین کاپیتانی تیم را عهده‌دار بودم.

تیم فوتبال برزیل بعد ازروی کار آمدن دونگا بعد از جام جهانی 2014 دستخوش تغییرات زیادی شده است. بسیاری بر این باورند این سرمربی بسیار خشن و بی‌احساس است.

دروازه‌بان شماره یک برزیل در این خصوص گفت: دونگا انسانی است که من کمتر در زندگیم مانند او دیده‌ام مردم فکر می‌کنند او بسیار خشن است اما این موضوع صحت ندارد. دونگا بسیار کم حرف است و شاید این خصلت وی باعث نشده تا اینگونه قضاوت شود کسانی که با وی کار کرده‌اند و با روحیه او آشنا هستند بدون شک او را فردی مهربان می‌دانند.

جفرسون در خصوص مربی دروازه‌بانان تیمش گفت: من با مربیان زیادی کار کرده ام اما راه و روش تافران بسیار متفاوت است گمان می‌کنم حضور این مربی در پیشرفت اخیر من نقش تاثیرگذاری داشته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نیمار ، جفرسون ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار