سردار گراوند به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

270 نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند/ کشف بیش از 11 میلیون مواد محترقه در مرز‌های کشور

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا، دستگیری بیش از 270 نفر از اتباع کشور‌های بیگانه که به صورت غیر قانونی قصد ورود به ایران را داشتند را بخشی از اقدامات ماموران مرزبانی کشور طی هفته گذشته بر شمرد.

270 نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند/ کشف بیش از 11 میلیون مواد محترقه در مرز‌های کشورجانشین فرمانده مرزبانی ناجا در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در اعلام عملکرد ماموران مرزبانی کشور طی هفته گذشته، از توقیف بیش از صد دستگاه خودرو و 49 فروند شناور قاچاقچیان خبر داد و افزود: ورود غیر مجاز کالاهای قاچاق آمار سوء اقتصادی، امنیتی ، بهداشتی و فرهنگی را در بر دارد و در این راستا ماموران مرزبانی به صورت شبانه روزی با کنترل مرز‌های کشور به طور جدی در برابر هرگونه فعالیت قاچاقچیان ایستاده اند و روزانه تعداد زیادی انواع کالاهای قاچاق، ممنوعه و ضد فرهنگی در مرز‌های کشورمان توقیف می‌کنند که از آن جمله می‌توان به جلوگری از ورود یک هزار و 376 کیلوگرم انواع مواد مخدر و جلوگیری خروج بیش از 400 هزار لیتر سوخت قاچاق اشاره کرد.

سردار گراوند در رابطه با قاچاق دارو نیز عنوان داشت: مرزداران کشور موفق شدند 4 میلیون 505 هزار و 176 عدد انواع دارو‌های قاچاق را در مرز‌های کشور کشف کنند.

وی در رابطه اقدامات کنترلی در راستای جلوگیری از مواد محترقه در کشور نیز به کشف بیش از 11 میلیون و 520 هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داد و تصریح کرد: همچنین طی این مدت بیش از 550 دستگاه تلفن همراه، 518 دستگاه لوازم صوتی و تصویری و بیش از 37 هزار 900 عدد انواع لوازم آرایشی در مرزها از قاچاقچیان کشف شده است.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا دستگیری بیش از 270 نفر از اتباع کشور‌های بیگانه که به صورت غیر قانونی قصد ورود به ایران را داشتند از دیگراقدامات ماموران مرزبانی کشور طی هفته گذشته بر شمرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار