رهبر اکثریت سنا:

اوباما برای رفع تحریم‌ها به کنگره نیاز دارد

"میچ‌مک‌کونل"رهبر جمهوری‌خواهان سنا در انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا گفت که او قصد همکاری با کنگره ندارد اما برای رفع تحریم‌ها نیازمند این نهاد خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  نیویرک تایمز،«میچ‌مک‌کونل»، رهبر جمهوری‌خواهان سنا در انتقاد از رئیس‌جمهور آمریکا گفت که او قصد همکاری با کنگره  راندارد اما برای رفع تحریم‌ها نیازمند این نهاد خواهد بود.
 
براساس گزارش،این سناتور جمهوری‌خواه با اشاره به اینکه خواست آمریکا صفر شدن ظرفیت غنی سازی در ایران است، تاکید کرد که اما اکنون باید میزان توان گریز ایران را به یکسال برسانیم.
 
مک‌کونل در ادامه تصریح کرد: اگر ایران می‌خواهد به توافق برسد باید شرایط را برای یک شفافیت بی‌سابقه فراهم کند و در چنین شرایطی که تائید شود درحال توسعه تسلیحاتی نیستند، توافق بدی صورت نگرفته است.
 
وی بر همین اساس افزود:نمایندگان تلاش خواهند کرد طرحی که خواستار نظارت کنگره بر توافق هسته‌ای ایران است را با بیش از 67 رأی مثبت به تصویب برسانند. در صورتی که این طرح بتواند بیش از 67 رأی به دست بیاورد در برابر تهدید باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا برای وتوی آن مصون خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار