بیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکرات تنها راه حل مشکلات کشور نیست/لزوم توجه به توان نخبگان کشور در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با تاکید بر اینکه مذاکرات تنها راه حل مشکلات کشور نیست، گفت: توجه به ظرفیت درونی و توان نخبگان و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

"الهام بیدی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمریکا باید در برخورد با ایران با عقلانیت رفتار کند، اظهارداشت: سخنان مقام‌های آمریکایی به خصوص صحبت‌های اخیر جان کری که دیپلماسی همراه با گزینه‌های نظامی را مطرح می‌کند، خلاف این را ثابت می‌کند و نشان‌دهنده برخورد عاری از منطق آنان است.

مسئول واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب (مدظله العالی) پیرامون توافق خوب، اظهار داشت: توافق خوب در مذاکرات هسته‌ای این است که منافع و عزت ملت حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه مذاکرات تنها راه حل مشکلات کشور نیست، گفت: توجه به ظرفیت درونی و توان نخبگان و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

بیدی با تاکید بر اینکه مشکل غربی‌ها با ایران هسته‌ای نیست بلکه آنان با اصل نظام اسلامی مشکل دارند، خاطرنشان کرد: مواضع و مسائل ما در مذاکرات واضح و روشن است و چیز مبهمی وجود ندارد که بخواهیم در دو مرحله به مذاکره بنشینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار