کرمان؛

آماده سازی بیش از 430 مدرسه برای مسافران نوروزی در کرمان

رییس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 431 باب مدرسه با پنج هزار و 160 کلاس در این استان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.





به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، صمدالله محمدی افزود:34 پایگاه و 431 مدرسه در سطح استان با امکانات مناسب که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند ساماندهی شده اند و هرکدام یک مسئول و متولی دارند.


وی خاطرنشان کرد: از تعداد کلاس هایی که در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد یکهزار و 58 کلاس از نوع الف، 2 هزار و 300 کلاس از نوع ب و یکهزار و 82 کلاس از نوع ج هستند.



دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش کرمان گفت: یکهزار و 525 نفر در سطح استان از عوامل اجرایی آموزش و پرورش هستند آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی را دارند..



وی با تاکید بر کیفیت بخشی بهتر خدمات آموزش و پرورش به مسافران نوروزی عنوان کرد: 200 اتاق ویژه با امکانات بسیار مناسب و مطلوب به سایر امکانات آموزش و پرورش در عید نوروز اضافه شده است.



محمدی گفت: سیستم رزرواسیون ستاد اسکان آموزش و پرورش استان کرمان به صورت اینترنی پذیرش دارد که تا امروز یکهزار و 262 نفر روز از طریق این سیستم رزرو کرده اند.

وی گفت: مراکز رفاهی مانند خانه های معلم، سازمان دانش آموزی و دیگر مکان ها آماده خدمات به مسافران هستند و همچنین مراکز درمانی آموزش و پرورش مانند سنوات گذشته آماده اند در ایام نوروز به تمامی میهمانان مراجعه کننده رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.