پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران مطرح شد

برگشت بدهی یا هدیه!؟/همراه اول سرکیسه‌اش را شل کرد

شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: مشترکان بر اساس میانگین مصرف 6 ماهه به گروه‌های مختلف تقسیم و در صورت رسیدن به هدف دو برابر مبلغ به صورت درون شبکه‌ای هدیه می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پی انتشار خبری مبنی بر هدیه همراه اول به مشترکان خط دائمی در شبکه اجتماعی وایبر این سوال مطرح شد که آیا این پیام تبلیغاتی که از طرف این شبکه اجتماعی منتشر شده صحت دارد یا شاید شایعه‌ای را به همراه داشته باشد. این خبر به این ترتیب بود: «هرکه خط دائمی دارد و اون برج قبضشو پرداخت کرده، شماره *111*3321# را بگیرد، همراه اول دو برابر مبلغ قبض قبلیشو به صورت رایگان بهش هدیه میده و مهلت استفادش تا آخر اسفنده».

به دنبال انتشار این خبر و پیگیری ما از شرکت ارتباطات سیار این طور اعلام شد که این طرح در قالب طرح "هدف را بزن" است.

شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: در این طرح مشترکان بر اساس میانگین مصرف 6 ماهه اخیر به گروه‌های مختلف تقسیم میشوند و برای هر مشترک یه هدف مشخص می شود که در صورت رسیدن مصرف به این هدف، دوبرابر همین مبلغ را به صورت درون شبکه (یعنی شماره‌های همراه اول و تلفن‌های ثابت) هدیه می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، این طرح ویژه مشترکان دائمی بوده و در طول ماه به محض اینکه کارکرد مشترک به هدف تعیین شده برسد، یک دسته هدیه به ارزش ریالی دو برابر مبلغ هدف برای وی فعال خواهد شد.

همچنین این هدف به صورت ارتباطات درون شبکه یعنی شماره‌های همراه اول و تلفن ثابت و اینترنت قابل استفاده است و از اعتبار هدیه نمی‌توان برای خرید بسته استفاده کرد.

گفتنی است؛ مهلت زمانی استفاده از هدیه تا پایان همان ماه است، لذا مشترکی که زودتر به هدف تعیین شده دست یابد، زمان بیشتری برای استفاده از هدیه خود خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید؛ مشترکان می‌توانند با ارسال عدد 1 لاتین به شماره 8082 یا با شماره گیری *111*3321# این طرح را فعال کنند.

اما علیرغم تایید شرکت ارتباطات سیار در خصوص انتشار این خبر، مشترکان همچنان در تعجب بودند که به این منظور این موضوع را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیر شدیم، چرا که قطعا این سازمان از طرح‌های تشویقی اپراتو‌ها اطلاع دارد و از سقف کاهش یا افزایش تعرفه‌ها با خبراست. اما در پی پیگیری‌های ما، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی این طور عنوان کرد که اپراتور‌ها طبق قانون می‌توانند بسته‌های تشویقی و طرح‌های تشویقی را به منظور جذب مشترکان ارائه دهند و تنها خط قرمز اپراتو‌ها، تعرفه‌ آن‌ها است.

حال باید منتظر بود که آیا تنظیم مقرارات چنین موضوعی را پیگیری میکند یا اینکه مانند بسیاری از مقررات دیگر پشت گوش می اندازد.
 
گزارش از هنگامه فروغی

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
عجب سخاوتمندن،! مگه چند روز به آخر اسفند مونده؟ ورشکست نشن خوبه!.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۹:۴۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
بشنو باور نکن . هدف خالی کردن جیب مردم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
هزار مدل فيلم سر اين مردم بينوا در ميارن !!!
Iran (Islamic Republic of)
mim
۱۶:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
هدیه ی رایگان؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
بشنو ولی باور نکن.
آخرین اخبار