همدان؛

امدادرسانی نیروهای هلال احمر در 925 حادثه تصادف استان همدان

از ابتدای امسال نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان به حادثه دیدگان 925 تصادف امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ رئیس جمعیت هلال احمر استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: در این حادثه ها به 48 هزار و 527 آسیب دیده امداد رسانی کرده ایم.

بهروز کارخانه ای از اسکان مسافران جاده ای، برف و کولاک، کوهستان، سیل و آبگرفتگی و مناسبتی در پایگاه های امداد و نجات و محل استقرار مسافران در سال 93 خبر داد و اظهار کرد: امسال 19 هزار و 465 نفر را اسکان داده ایم و 95 بسته اقلام زیستی و هزار و 16 بسته غذایی را بین افراد آسیب دیده و یا افراد نیازمند توزیع کرده ایم.

وی میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای را از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هلال احمر را 6 دقیقه و میانگین حضور در صحنه عملیات جاده ای را 7 دقیقه و 55 ثانیه دانست و ادامه داد: طی سال گذشته جمعیت هلال احمر استان همدان موفق به کسب رتبه اول کشوری در زمینه عکس و فیلم، رتبه اول کشوری در مسابقات امدادی المپیاد طرح ملی دادرس، طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، فعالیت کانون غنچه های هلال احمر شده است.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی و امدادی طرح رفاقت مهر، اجرای همایش بزرگ نه به اعتیاد، طرح ایمنی و سلامت مسافرین تابستانی و برگزاری نخستین سمپوزیوم ملی بشردوستی در ادبیات ایران زمین خبر داد.
 
 
انتهای پیام/ض
برچسب ها: همدان ، هلال احمر ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.