مسی رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد/ 32 هت تریک در رقابت‌های لالیگا

لیونل مسی ستاره تیم بارسلونا در دیدار پر گل مقابل رایو وایکانو، سی و دومین هت تریک خود در رقابت‌های لالیگا را به دست آورد.

مسی رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد/ 32 هت تریک در رقابت‌های لالیگابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز؛دیدار تیم‌های بارسلونا و رایو وایکانو از سری بازی‌های هفته 26رقابت‌های لالیگا با نتیجه پر گل 6 بر یک به سود شاگردان لوییز انریکه خاتمه یافت.

لیونل مسی ستاره آ‌رژانتینی تیم یونایتد در این دیدار 3گل به نام خود ثبت کرد و به رکورد فوق  العاده 32هت تریک در تمام تاریخ رقابت‌های لالیگا رسید، جالب آنکه مسی هر 3گل مقابل رایو وایکانو را فقط در مدت زمانی 12دقیقه به ثمر رساند.

لازم به ذکر است، تلموزا را مهاجم سابق اتلتیکو مادرید هم دارای رکورد 32هت تریک در رقابت‌های لالیگا است و حالا مسی با او در این رکورد برابر شده است.

پیروزی  پر گل بارسلونا موجب شد این تیم با 62امتیاز به صدر جدول رقابت‌های لالیگا صعود کند و بالاتر از رئال مادرید قرار بگیرد.

*انریکه: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

لوییز انریکه سرمربی بارسلوا تاکید کرد این تیم در حال تحقق اهداف از پیش تعیین شده خود است، آن‌ها در گام نخست به فکر صدر نشینی در جدول بوده، سپس حفظ این صدر نشینی از اولویت‌های تمامی اعضای بارسلونا است و پس از آن کسب قهرمانی رقابت‌های این فصل لالیگا، حسن ختام برنامه‌های بارسلونا در فصل 2014-2015 خواهد بود.

انریکه گفت: بارسلونا هنوز هم به پیشرفت کردن نیاز دارد، می‌دانم از این پس راه سخت‌تری در پیش خواهیم داشت، رئال مادرید به رتبه دوم سقوط کرده و تلاش خواهد کرد صدر نشینی را از ما بگیرد، در دیدار مقابل رایو وایکانو، اینستا و ژاوی فرصت‌های گلزنی فراوانی برایمان خلق کردند، آن‌ها توپ را از میانه زمین گرفته و به پای مهاجمان رساندند، چنین شیوه‌ای می‌تواند تضمین کننده موفقیت‌ ما در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا هم باشد، دیدار بعدی ما با منچستر سیتی است و امیدوار به شکست آن‌ها در نیو کمپ هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسی ، ستاره ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار