صاحب‌پناه: با اسپانسر تیم هنوز قطع همکاری نکرده‌ایم

رئیس هیأت مدیره استقلال گفت: باید بگویم که درباره قطع همکاری با اسپانسر قبلی هنوز هیچ چیز قطعی نیست اما در تلاشیم تا در جهت پیشبرد اهداف باشگاه قدم برداریم.

صاحب‌پناه: با اسپانسر تیم هنوز قطع همکاری نکرده‌ایمکامران صاحب پناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره قطع همکاری با اسپانسر باشگاه اظهار داشت: در هر صورت جهت پیشبرد اهداف باشگاه قدم برداریم و باید بگویم که هنوز به صورت کتبی با اسپانسر قبلی همکاری نکرده‌ایم و در حال مذاکره هستیم و درباره قطع همکاری با اسپانسر قبلی و هنوز چیزی قطعی نیست.

وی درباره اسپانسر جدید بیان کرد: قرار است روز  چهارشنبه در جلسه هیأت مدیره درباره وضعیت اسپانسری بحث و تبادل نظر صورت بگیرد و اگر شرایط اسپانسر جدید بهتر باشد مطمئنا برای اهداف باشگاه کارهایی صورت می‌گیرد.

وی درباره مطالبات تورنی بازیکن برزیلی تصریح کرد: مکاتبات لازم در خصوص پرداخت مطالبات تورنی بازیکن برزیلی با AFC و فیفا صورت گرفته و قرار است که بدهی این بازیکن با توجه به طلبی که باشگاه استقلال از فیفا دارد انجام بگیرد و از این طریق مطالبات این بازیکن پرداخت شود.

صاحب پناه درباره وضعیت کرار عنوان کرد: تا جایی که من اطلاع داشته‌ام و قرار بر این بوده است که کرار امروز به تهران بیاید.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسپانسر ، مکاتبات ، کرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار