رودهن؛

اعتبارات فرمانداری‌ها باید در جریان اقتصاد مقاومتی هزینه شود

فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: اعتبارات و بودجه‌های اختصاصی استانداری به فرمانداری‌های پایتخت باید در جریان اقتصاد مقاومتی هزینه شود.

عزت الله خان محمدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد کنترل تورم از سوی دولت تدبیر و امید گفت: دولت در مواضع سیاسی با حضور مقتدرانه در مذاکرات، مهار تورم و ترسیم افق زیر 10 درصدی تورم در سال 94 ، تحول در حوزه بهداشت و درمان در تاریخ انقلاب اسلامی کارنامه خوبی ارائه کرده است.
 
فرماندار شهرستان شمیرانات با تاکید بر لزوم مهار تورم  و تدبیر و امید حاکم بر دولت یازدهم را اهرمی مهم در تحقق این هدف ارزشی برشمرد و تصریح کرد: کنترل مهار تورم سیاستی ارزشی در بدنه برنامه های دولت در سال 94 خواهد بود.
 
خان محمدی جنس اعتبارات دولت در سال 94 را اقتصاد مقاومتی بر گرفته از دیدگاه مقام معظم رهبری برشمرد و اضافه کرد: اعتباراتی که از سوی دولت به استانداری ها و بعد فرمانداری ها جهت رفع کمبود ها و خلاء ها اختصاص داده می شود باید در مسیر اقتصاد مقاومتی هزینه و صرف شود.
 
فرماندار شهرستان شمیرانات در خاتمه دیوار تحریم ها را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از اصول ولایت فقیه و وحدت کلمه ملت ایران شکننده توصیف نمود و اظهار داشت: فشار های اقتصادی دشمن بر علیه ایران اسلامی نمی تواند مانعی در برابر رشد و توسعه ایران اسلامی باشد.
 
 
 
انتهای پیام/ض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.